اجرای حضوری هنرمندان جوان موسیقی در فرهنگسرای اندیشه

12:07

فرهنگسرای اندیشه با مشارکت کانون ادبی زمستان مسابقه استعدادیابی «در آستانه» را برگزار و جمعی از هنرمندان جوان کشور را معرفی کرد.
به گزارش مدیریت فرهنگی هنری منطقه۷، فرهنگسرای اندیشه با مشارکت کانون ادبی زمستان چهاردهمین نشست از جشنواره «در آستانه» را برگزار کرد. این مسابقه استعدادیابی با هدف شناخت و کشف استعدادهای فرهنگی و هنری، هدایت و پرورش آنان و ایجاد انگیزه در هنرمندان نسل جوان از چندی پیش فراخوان خود را در 4 بخشِ شعر سپید، شعر کلاسیک، ترانه و خوانندگی (ایرانی و پاپ) به دبیری سجاد عزیزی آرام منتشر کرد و از علاقه‌‌مندان دعوت کرد تا در این رویداد ملی شرکت کنند.
شرکت‌کنندگان در مرحله ابتدایی این مسابقه، آثار مکتوب و تصویری خود را در ۲بخش شعر و ترانه و خوانندگی (سنتی و پاپ) به دبیرخانه این جشنواره ارسال کردند. پس از بررسی و داوری ۵۲۰ اثر رسیده از ۳۱ استان کشور پنج اثر از هر بخش برای حضور در مرحله نهایی انتخاب شدند.
مرحله نهایی مسابقه استعدادیابی «در آستانه» با حضور ۵ هنرمند برگزیده هر بخش، هیات داوران و علاقه‌مندان به فرهنگ و هنر در فرهنگسرای اندیشه برگزار شد، در این جلسه هنرمندان منتخب به صورت زنده و حضوری در برابر هیات داوران اجرا کرده و در پایان نفرات برگزیده انتخاب شدند.
داوران چهاردهمين جشنواره «درآستانه» در بخش‌های ادبیات آقایان محمدعلي بهمني، محمدسعید میرزایی، عبدالجبار کاکایی و رشید کاکاوند بودند. هم‌چنین آقایان محمدرضا چراغعلي، عليرضا وكيلي‌منش و ارسلان کامکار داوری بخش خوانندگی موسیقی ایرانی را برعهده داشتند و محمدرضا چراغعلي، مهدی یغمایی و حمید غلامعلی نیز داوران بخش موسیقی پاپ بودند.
براساس این گزارش، نفرات برگزیده مرحله ابتدایی و نهایی چهاردهمین جشنواره «در آستانه» به شرح ذیل اعلام شدند:
برگزیدگان ابتدایی
الف- شعر کلاسیک
1- آمنه بیات
2- سیدمحمد خادمیان
3- سیدصادق خاموشی
4- مهدی دهاقین
5- محمدرضا فانی
ب- بخش ترانه
1- مینو ابراهیمیان
2- آرزو صمیمی
3- مصطفی فتحی
4- ناصر نامدار
5- شایان نعلبندی
ج- بخش موسیقی سنتی (ایرانی)
1- مسعود خسروی
2- محمدیاسرگل احمدی
3- احسان نظری
4- حسین نوریان
د- بخش موسیقی پاپ
1- سپهر پیرهادی
2- محمد رامزی
3- حامد سلطانی
4- امیر عباس‌زاده
5- اویس نیکنام
برگزیدگان نهایی
الف- بخش شعر کلاسیک
آمنه بیات
ب- بخش ترانه
ناصر نامدار
ج- بخش موسیقی سنتی (ایرانی)
حسین نوریان
د- بخش موسیقی پاپ
امیر عباس‌زاده

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *