10:59

برنامه ریحانه در رادیو تهران به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و با هدف ترویج ازدواج آسان مراسم عقد زوج جوانی را به صورت زنده در استودیو شماره یک رادیو برگزار کرد.
به گزارش رسیده، در ابتدای این مراسم و پس از مولودی خوانی مداح اهل بیت(ع) مهدی بیک مولایی، سردار عبدالفتاح اهوازیان از همرزمان حاج قاسم سلیمانی ضمن عرض تبریک روز زن و مادر گفت: باید یادی کنیم از پدرانی که شهید شدند و یا اسرا، ایثارگران و جانبازانی که در مراسم عقد دختران و پسران خود حضور نداشتند.
اهوازیان با اشاره به اینکه در دوران جنگ ازدواج کرده است بر ازدواج آسان در میان جوانان تاکید کرد.
در ادامه سردار کمالی از ستاد کل نیروهای مسلح و مسئول مربوط به امور خانواده شهدا، انگشتری ارزشمند که منقش به تصویر سردار قاسم سلیمانی و شهید طهرانی مقدم بود و حمیدرضا صحراگرد مدیر رادیو تهران هدایایی را به این زوج جوان اهدا کردند.
پرچم هی متبرک حرم آقا امام حسین(ع)، حضرت زینب(س) وحضرت رقیه(س) رینت بخش این مراسم بود که حال و هوای معنوی خاصی را در بین حاضرین ایجاد کرد.
از طرف حامد خیرخواهان رییس مرکز نیکوکاری شهدای مدافع حرم هم یک جلد کلام الله مجید از آستان قدس رضوی اهدا شد.
در این مراسم هنرمندانی و چهرهای از جمله سیامک و شهاب اشعریون(بازیگر)،امید جهان(خواننده)، رضا شریف (بازیگر)، سعید کریمی (بازیگر و تهیه کننده)، محمد کریمی (تهیه کننده و بازیگر) و حمید عبدالوند مشاور ورزشی شورای شهر چهار دنگه و سرمربی تیم فوتبال سرخپوشان قم حضور داشتند.
این برنامه با تهیه کنندگی ساناز باقری و اجرای علیرضا جاویدنیا و فاطمه نیرومند از ساعت 9 الی 11 صبح تقدیم شنوندگان رادیو تهران شد.
نیما ریاضی هم مسئول هماهنگی مهمانان این برنامه بود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *