1:32

بانی‌فیلم: دنزل واشنگتن در حال مذاکره برای پیوستن به پل مسکال در دنباله «گلادیاتور» است
به گزارش بانی‌فیلم به نقل از هالیوود ریپورتر، دنزل واشنگتن بازیگر مشهور هالیوود در حال مذاکره برای همکاری مجدد با ریدلی اسکات در دنباله فیلم حماسی «گلادیاتور» است.
دنزل واشنگتن و ریدلی اسکات پیش‌تر در فیلم گانگستر آمریکایی محصول 2007 با هم کار کرده بودند.
بری کیوگان نیز در حال مذاکره برای بازی در این پروژه کمپانی پارامونت است.
پارامونت قرار است دنباله‌ای بر «گلادیاتور» که بهترین فیلم اسکات است و در سال 2000 ساخته شده تهیه کند. داستان «گلادیاتور» در باره ماکسیموس دسیموس مریدیوس (با بازی راسل کرو)، ژنرال سابق ارتش روم است که ناچار می‌شود به یک گلادیاتور معمولی تحت حاکمیت کومودوس (واکین فینیکس) تبدیل شود؛ امپراتوری خود انتصاب که با پدرکشی به تخت سلطنت رسیده است.
براساس گزارش‌هایی که پیش از این منتشر شده، داستان دنباله «گلادیاتور» روی شخصیت لوسیوس، پسر لوسیلای کانی نیلسن و برادرزاده کومودوس فونیکس متمرکز خواهد شد.
دنزل واشنگتن به بری کیوگان و پل مسکال خواهد پیوست که کارگردانی فیلم را بر عهده دارد.
پارامونت تاریخ ۲۲نوامبر ۲۰۲۴ را برای اکران دنباله «گلادیاتور» تعیین کرده است. اسکات سال‌ها به دنیال ساخت این پروژه حماسی بود.
دیوید اسکارپا، که با ریدلی اسکات در فیلم‌های «همه پول‌های جهان» و «ناپلئون بناپارت» برای اپل کار کرده بود، فیلمنامه «گلادیاتور» را می‌نویسد.
اسکات در این پروژه سینمایی به عنوان تهیه‌کننده با مایکل پروس از کمپانی اسکات فری و داگ ویک و لوسی فیشر از کمپانی Red Wagon Entertainment همکاری خواهد داشت.
نسخه نخست فیلم «گلادیاتور» که در سال ۲۰۰۰ ساخته شد محصول یونیورسال بود و در زمان اکران در باکس آفیس به فروش ۴۶۰ میلیون دلار دست یافت.
«گلادیاتور» یازده نامزدی اسکار را به دست آورد و توانست برنده پنج جایزه از جمله اسکار بهترین فیلم و بهترین بازیگر مرد برای راسل کرو شود.
گفتنی‌ست دنزل واشنگتن در حال حاضر مشغول بازی در «اکولایزر۳» است.
این بازیگر صاحب سبک برنده دو جایزه اسکار برای فیلم‌های «شکوه» (۱۹۸۹) و «روز تمرین» (۲۰۰۱) است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *