جوادی: حضور بنیاد سینمایی فارابی در جشنواره چهلم پررنگ است

13:50

تهیه‌کنندگان فیلم‌های بنیاد سینمایی فارابی در چهلمین جشنواره فیلم فجر با سیدمهدی جوادی مدیرعامل این بنیاد دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، در این جلسه که با دعوت بنياد سینمایی فارابی برگزار شد، تهیه کنندگان سینما؛ مجید برزگر، محمود بابایی، سیدصادق میرکریمی، عباس نادران و محسن صرافی حضور داشتند.

«سید مهدی جوادی» مدیرعامل بنیاد در این دیدار گفت: برای هم افزایی در آثار بنیاد سینمایی فارابی نیاز است تهیه کنندگان پیشکسوت سینما به تهیه‌کنندگان جوان مشاوره دهند و تجربیات خود را به آنها انتقال داده تا در جشنواره فیلم فجر شاهد حضور یکپارچه و درخشان فیلم‌ها باشیم.

جوادی با توجه به حضور پر رنگ بنیاد سینمایی فارابی در جشنواره فیلم فجر گفت: در فضای رسانه‌ای نیز در زمینه معرفی هرچه بهتر آثار همراه و پشتیبان دوستان هستیم تا فیلم‌ها را آنطور که شایسته هستند به مخاطبان معرفی کنیم.

در پایان تهیه کنندگان حاضر در جلسه پیشنهادات و نقطه نظرات خود را بیان کردند.

بنیاد سینمایی فارابی در چهلمین جشنواره فیلم فجر با فیلم‌های «دسته دختران» به کارگردانی منیر قیدی، «بدون قرار قبلی» به کارگردانی بهروز شعیبی، «نگهبان شب» به کارگردانی سیدرضا میرکریمی، «شادروان» به کارگردانی حسین نمازی، «لایه‌های دروغ» به کارگردانی رامین سهراب و «بیرو» به کارگردانی مرتضی علی عباس میرزایی در بخش مسابقه سینمای ایران (سودای سیمرغ) حضور دارد.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *