23:37

مديرعامل صندوق اعتباري هنر در گفت وگوي تلفني با «جلال مقامي» ضمن احوال پرسي از اين هنرمند نامدار، در جريان وضعيت سلامت وي قرار گرفت.
به گزارش رسیده، سیدمجید پوراحمدی روز دوشنبه سوم مرداد در گفت و گوی تلفنی با جلال مقامی، دوبلور و گوینده با سابقه کشور، جویای احوال این هنرمند نامدارشد.
مدیرعامل صندوق اعتباری هنر در این تماس تلفنی با ابلاغ سلام محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار داشت: هنرمندانی چون شما از سرمایه های ماندگار کشور هستند که طی سال ها فعالیت در عرصه فرهنگ و هنر و با زحمات بسیار خاطرات ماندگار برای چندین نسل رقم زدید. بدون تردید تکریم اساتید پیشکسوت یکی از مهمترین رویکردهای مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.
وی درادامه افزود: ما نیز در صندوق اعتباری هنر با راه اندازی واحد نامداران هنر بطور ویژه پیگیر وضعیت سلامت و معیشت بزرگان عرصه فرهنگ و هنر هستیم و خوشبختانه اتفاقات خوبی در این مسیر در حال انجام است. هرچند می ‌دانیم در مقابل شأن و جایگاه شما عزیزان این اقدامات حداقلی است.
مقامی با قدردانی از تماس مدیرعامل صندوق اعتباری هنر، از وضعیت سلامت و روند درمان خود گفت.
شایان ذکر است؛ استاد جلال مقامی از اعضای نامدار صندوق اعتباری هنر هستند که تحت پوشش طرح تکریم، بیمه تکمیلی درمان و سایر طرح های صندوق هستند. همچنین مقرر شد؛ موضوعات مرتبط با درمان این هنرمند نامدار بطور ویژه از سوی صندوق پیگیری شود.
شایان ذکر است؛ زنده یاد رفعت هاشم پور همسر جلال مقامی نیز از هنرمندان دارای نشان درجه یک هنری و تحت پوشش طرح تکریم صندوق اعتباری هنر قرار داشتند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *