10:41

بازیگر سریال «دردسرهای شیرین» گفت: در این چند سال اخیر متاسفانه میزان مخاطبان تلویزیون افت کرده است اما امیدواریم با آمدن مدیران جدید اتفاق های خوبی بیفتد و دوباره شاهد مخاطبان بسیاری باشیم و ما هم بتوانیم نقشی در این اتفاق داشته باشیم.

به گزارش ایرنا، کارآفرینی یکی از موضوعات مبتلابه این روزهای ما است. موضوعی که خیلی از خانواده ها را هم درگیر خود کرده است و می تواند قصه جذابی برای یک سریال نوروزی باشد.سریال دردسرهای شیرین یکی از سریال های نوروزی است که این روزها از شبکه پنج پخش می شود. سریالی به کارگردانی سهیل موفق که بازیگران کمدی و غیر کمدی را در کنار هم به خوبی چیده است. سمیرا حسینی نیز یکی از بازیگران این سریال است که بعد از مدتی تصمیم گرفته حضور پررنگی در بازیگری داشته باشد. او در سریال های ترور خاموش، صاحبدلان، کلانتر ۳ و … به ایفای نقش پرداخته است. او در «دردسرهای شیرین» نقش ملیکا را ایفا می کند، دختری که از نقش هایی که تا به حال بازی کرده است، متفاوت است.

شما بعد از مدتی در سریال نوروزی «دردسرهای شیرین» بازی کردید. از این حضور راضی بودید؟

در این سریال نقش ملیکا را داشتم که دختری محجبه است و با همکارانش شرکتی را راه می اندازند. او نقش اجتماعی قوی دارد و زنی است که وارد اجتماع شده و به همراه دوستانش حرکت های تولیدی و اجتماعی انجام می دهد. این سریال درباره تولید ملی است و درباره چند جوان است که تصمیم می گیرند تولید خودشان را راه بیندازند تا بتوانند خودشان تولید کننده باشند.در کل به نظرم تجربه خوبی بود.

به نظرتان سریال کمدی خوبی شده بود؟

کمدی نیست اما دقیقا به قول کارگردانمان آقای موفق همانطور که از نامش پیدا است قرار است شیرین باشد. نه طنز موقعیت دارد و نه طنزهای بزن و بکوب. بیشتر سعی کردیم موقعیت های جذاب و شیرینی را در این سریال داشته باشیم.

تا به حال شبیه به این نقش را بازی کرده بودید یا نه و برایتان جدید بود؟

وقتی می خواهم نقشی را اجرا و بازی کنم سعی می کنم شخصیت سازی کنم و مواردی را به شخصیتی که می خواهم ایفایش کنم اضافه کنم و آن را تبدیل به شخصیتی کنم که نسبت به نقش های دیگرم متفاوت باشد. در این سریال هم چنین روشی را انجام دادم و امیدوارم موفق شده باشم.

با توجه به اینکه این سریال درباره کارآفرینی است، فکر می کنید چقدر قصه اش برای مخاطب جدید بود؟

نشان دادن این قصه ها در قالب سریال یک جور تشویق مردم است برای اینکه به سمت خودکفایی و تولید ملی و تولید کردن بروند. امیدواریم در بستر واقعی اش شرایط برای مردم مهیا باشد که بتوانند به سمت کارآفرین شدن بروند و با گرفتن وام ها و مجوزهای لازم برای تولیدات خودشان اقدام کنند. اگر این شرایط مهیا شود، نشان دادن این طور سریال ها مثل دردسرهای شیرین فقط تبلیغی نیست که از واقعیت هم دور باشد.

پخش یک سریال در مناسبت نوروز باعث می شود تا مخاطبان بیشتری سریال را تماشا کنند. حضور در باکس نوروزی تلویزیون چقدر برای خودتان جذابیت داشت؟

من تا به حال سریالی برای نوروز بازی نکرده بودم اما خب سریال هایی که در این زمان پخش می شوند را دیدم. این را هم می دانم که مخاطبان در مناسبت هایی مثل ماه رمضان و نوروز بیشتر دوست دارند تا سریال تماشا کنند. حالا امیدواریم که این سریال هم مورد توجه مخاطبان قرار بگیرد.

از همکاری با سهیل موفق به عنوان کارگردان راضی بودید؟

همیشه وقتی می خواهم کاری قبول کنم کارگردان و تهیه کننده و جو گروه برایم خیلی مهم هستند و در مورد این کار هم از همان ابتدا حس و حال خوبی از همکاری با این گروه داشتم و از این بابت خوشحالم. این موضوع درباره همه بچه های گروه مصداق بارز دارد و نه تنها من بلکه همه افراد از حضور در این گروه احساس رضایت دارند. من نیز در کنار این گروه حال خوبی دارم و با بازی در سریال دردسرهای شیرین تجربه بسیار خوبی برایم رقم خورد.

همانطور که می دانید نوروز رقابتی است بین شبکه های تلویزیونی و سریال هایشان. شما امسال چقدر شاهد این رقابت بودید؟

در این چند سال اخیر متاسفانه میزان مخاطبان تلویزیون افت کردند اما امیدواریم با آمدن مدیران جدید اتفاق های خوبی بیفتد و دوباره شاهد مخاطبان بسیاری باشیم و ما هم بتوانیم نقشی در این اتفاق داشته باشیم.

خودتان مخاطب تلویزیون هستید؟

بله مخاطب تلویزیون بودم که الان هم برایش کار می کنم و از قدیم هم همه سریال های تلویزیون را دنبال می کردم و می دیدم. در این سالها اغلب سریال ها طوری بوده که نتوانسته مردم را جذب کند به خصوص الان با حضور فضای مجازی و ماهواره و سریال های خارجی باید کیفیت کارها از لحاظ فیلم نامه بازیگری کارگردانی و … به سطحی برسد که قابل رقابت با آن کارها باشد تا مردم ترجیح دهند به سمت تلویزیون خودشان بیایند.

از میان سریال های نوروزی کدام سریال را بیشتر دوست داشتید و مخاطبش بودید؟

اغلب سریال ها را دیدم و دوست داشتم.

شما در انتخاب نقش هایی که بازی می کنید هم سخت گیر هستید؟

بله یک زمانی خیلی سخت گیری کردم و احساس کردم این سخت گیری به ضررم تمام شده و کمرنگ شده بودم به همین خاطر تصمیم گرفتم کمی پرکارتر باشم و کمتر سخت گیری کنم، بیشتر کار کنم تا اتفاقی که مدنظرم هست بیفتد و به موقعیتی که دوست دارم برسم.

دوست دارید بیشتر در چه نقش هایی بازی کنید؟

نقش هایی که از شخصیت خودم دورتر باشد. هرچه از شخصیت واقعی خودم دورتر باشد چالش بیشتری دارم که به آن نقش نزدیک شوم و این را دوست دارم. نقش هایی که به خودم نزدیک باشد را خیلی دوست ندارم.

دوست ندارید در قالب نقش های کمدی هم بازی کنید؟

همیشه احساس می کنم کمدی بازی کردن یک شیرینی می خواهد که بازیگر باید در خودش داشته باشد و ذاتی باشد. یک نوع بداهه گویی و طنز ذاتی در برخی افراد هست و این خدادادی است و افرادی که این خصیصه را دارند در کار کمدی خیلی موفق ترند. نه اینکه بگویم کمدی دوست ندارم بازی کنم یا نمی توانم بازی کنم، نه و این را می دانم که دوست دارم و می توانم کمدی بازی کنم. اما موفقیت یک کمدین را در این می بینم که او طناز هم باشد. برای اینکه بخواهی کمدین موفقی باشی طناز بودن خیلی مهم است. اگر دقت کرده باشید می بینید که بازیگرهای کمدی که موفق هستند در زندگی روزمره و معاشرت هایشان هم افراد طنازی هستند. در مورد من هم همینطور است و حقیقتش را بخواهید چون تا به حال کار کمدی پیشنهاد نداشتم، در آن موقعیت قرار نگرفتم.

به گزارش ایرنا، سریال «دردسرهای شیرین» به کارگردانی سهیل موفق و تهیه کنندگی سید علی محمودی مهریزی و با بازی پوریا پورسرخ، مریم مومن، پاشا جمالی، رضا توکلی، سمیرا حسینی و … در ایام نوروز هر شب از شبکه پنج پخش شد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *