15:05

محمد متوسلانی قصد دارد با همراهی گروهی جوان، فیلمی درباره روزهای کرونایی تولید کند.
این بازیگر قدیمی سینما که از دهه ۱۳۳۰ این حرفه را آغاز کرده، در تهیه‌کنندگی هم دستی بر آتش دارد و به تازگی برای ساختی فیلمی با نام «عشق جامگان» مجوز گرفته است.
او در این‌باره به ایسنا گفت: فیلمنامه «عشق جامگان» را علی رویین‌تن نوشته و رضا چوبینه قرار است آن را کارگردانی کند. داستان این فیلم بیشتر در حال و هوای روزهای کروناست با روایتی از فداکاری پرستارها و کسانی که در کادر درمان بودند.
متوسلانی که فیلم‌های آخرش در سینما به عنوان بازیگر «مستانه»، «گناهکاران»، «زمهریر» و «شب روباه» بوده، با اشاره به اینکه قصد بازی در «عشق جامگان» را ندارد افزود: بازیگران این فیلم همگی از تئاتر هستند و یک فیلم کاملا غیرتجاری می‌سازیم.
وی ادامه داد: در این وضعیت اقتصادی یا باید یک نفر خیلی سرمایه‌دار باشد که بتواند با این تعداد زیاد فیلمِ مانده در صف اکران رقابت کند یا دلخوش باشد به کمک کردن به جوان‌هایی که می‌خواهند کاری را عرضه کنند و برای افرادی مثل من این تنها راه ممکن است. در این مسیر هم با یک بودجه کم و محدود فیلم را می‌سازیم. البته خوشبختانه افرادی که برای این پروژه جمع شده‌اند بیشتر جنبه معنوی کار برایشان اهمیت داشته و تلاش می‌کنیم پس از بازنویسی فیلمنامه که در حال انجام است، فیلمبرداری را شروع کنیم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *