یکی از مدیران کمپانی پارامونت:

12:22

نمایش‌های آزمایشی هفتمین فیلم اکشن مأموریت غیرممکن با نام «مأموریت غیرممکن: سقوط کردن» آغاز شده و رئیس پارامونت گلوبال می‌گوید که هنوز مدت زمان این فیلم خیلی طولانی است.
به گزارش بانی‌فیلم به نقل از ایندی وایر، باب باکیش یکی از مدیران کمپانی پارامونت در باره نمایش آزمایشی «مأموریت غیرممکن۷» می‌گوید: «باید این نمایش‌ها را پایان دهیم؛ این فیلم دیوانه کننده است!»

براساس یک سابقه تاریخی کارشناسان اکران معتقدند، هرچه بودجه یک فیلم بیشتر باشد، انتظار و اشتیاق برای اکران آن هم بیشتر می‌شود، به نظر می‌رسد این وضعیت در مورد فیلم «ماموریت غیرممکن ۷» صدق می‌کند.
باب باکیش، رئیس پارامونت گلوبال، در پانل رسمی این کمپانی در کنفرانس فناوری، رسانه و مخابرات مورگان استنلی در هشتم مارس ۲۰۲۳ فاش کرد که اولین نمایش آزمایشی «ماموریت: غیرممکن۷» را شروع کرده‌اند.
باکیش گفت: «من همه فیلم را ندیده‌ام، اما بخش‌های زیادی از آن را دیده‌ام. ما در واقع اولین نمایش آزمایشی را هفته گذشته برای مخاطبان انجام دادیم و هنگام نمایش فیلم، تماشاگران عقل خود را از دست دادند! البته زمان فیلم هنوز خیلی طولانی است، باید آن را کوتاه کنند. اما فیلم، واقعا دیوانه کننده است. تجربه تماشای این فیلم مانند یک سواری هیجان‌انگیز است و تام؛ او در فیلم خیلی خوب است!»
تام کروز برای اولین قسمت پایانی این فرنچایز، نقش مامور مخفی اتان هانت را بازی می‌کند فیلم قرار است در چهاردهم جون در سینماها اکران شود.
در هفتمین ماموریت غیرممکن، بازیگرانی چون وینگ ریمز، سایمون پگ، ربکا فرگوسن و ونسا کربی، هیلی آتول و پوم کلمنتیف حضور دارند.
زمان آخرین نسخه «مأموریت: غیرممکن – سقوط»، ۱۴۷ دقیقه بود که عنوان طولانی‌ترین فرنچایز را به خود اختصاص داد.
«ماموریت غیرممکن: حساب مرده- بخش دوم» برای اکران در تاریخ ۲۸ جون ۲۰۲۴ تعیین شده است. تولید و آماده‌سازی این فیلم هنوز تمام نشده.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *