12:12

۴۸۹ هنرمند در بیست و نهمین صد اثر صد هنرمند گالری گلستان

مدیر گالری گلستان از برپایی بیست و نهمین صد اثر صد هنرمند و ارائه ٤٩٥ اثر از ٤٨٩ هنرمند از نیمه مردادماه جاری خبر داد.
به گزارش رسیده، لیلی گلستان با بیان این نکته که برای دومین سال صد اثر صد هنرمند را به صورت آنلاین و در وب سایت گالری گلستان برپا خواهد کرد گفت: دلم براي گالري‌ام و به خصوص روزهاي جمعه اش خيلي تنگ شده اما چاره چيست ؟ مجبوريم از هر گردهمايي و شلوغي احتراز كنيم تا اوضاع بهتر شود .يك سال و نيم است كه گالري تعطيل است.
او درباره چگونگی شکل گرفتن صد اثر صد هنرمند بیست و نهم گفت: ششم تير فراخوان دادم ومحدوديت زمان ارسال هم ده روز بود و در اين ده روز ٧٤٥ ايميل رسيد. من تنها در خانه در قرنطينه با ٧٤٥ ايميل. هر ايميل حاوي سه تا پنج اثر بود. از صبح زود شروع مي كردم به ديدن ايميل هاي رسيده تا شب.
گلستان افزود: در نهايت ٤٩٥ اثر از ۴۸۹ هنرمند انتخاب شد، حذف شده ها دلایل متعددی داشتند، برخی آثار به طبع كيفيت شان پايين بود اما برخی آثار هم به دليل كمبود اطلاعاتي كه بايد مي دادند حذف شدند متاسفانه پيگيري هاي ما از طريق اينستاگرام و ايميل هم فایده ای نداشت.
گلستان با اعلام این خبر که باز هم در رویداد تابستانی صد اثر صد هنرمند، جوانان اکثریت دارند گفت: در این دوره هم نود درصد جوانان اند و ده درصد هم از هنرمندان پيشكسوت و معروف كار هست که مجموعه داران داده اند. امسال میزان استقبال هنرمندان جوان تهراني ، اصفهاني، مشهدي و شيرازي از دیگران بیشتر بود که تعجب مرا برانگیخت. مي توانم بگويم كه حدود ۴۰ درصد شركت كنندگان از شهرستان ها هستند و اين عالي است و من خيلي از اين موضوع خوشحالم .
او درباره میزان کیفیت کارهای این دوره خاطر نشان کرد مانند همیشه در انتخاب آثار سختگیری و وسواس به خرج دادم و برای سلایق مختلف مردم کارهای خوب و زیبا در سایت گالری گلستان ارائه می شود ضمن اینکه
ديگر محدوديت اندازه نداريم و كارهاي بزرگ هم به تماشا و فروش است.
گلستان درباره قیمت های آثار این دوره هم اطمینان خاطر داد : مثل همیشه منصفانه و مناسب خواهد بود، هنوز قیمت گذاری نهایی را انجام نداده ام اما به چند نفر تذكر دادم كه قيمت شان را پايين تر بگذارند كه قبول كردند و دو سه نفر هم كه قبول نكردند حذف شدند .چندين هنرمند مقيم خارج هم داريم كه مي خواستند به يورو و دلار بگذارند كه نپذيرفتم و قبول كردند كه من قيمت گذاري كنم .
طراح و موسس رویداد صد اثر صد هنرمند افزود: سال گذشته صد اثر صد هنرمند آنلاین، خيلي موفق بود و بعدش هم هر دو هفته يك نمايشگاه آنلاین برگزار كرديم كه از آنها هم بسيار استقبال شد . خوبي نمايشگاه آنلاين بيشتر ديده شدن است و كلي از خارج از ايران خريدار ما شدند . دلایل موفقيت نمايشگاه هاي مجازي گالری گلستان كيفيت بالاي آثار، قيمت مناسب و حتمن ارتباط درست و خوب ما با خريداران است . پول را كه واريز مي كنند ما كار را قاب مي كنیم و رایگان براي خريدار ارسال مي كنیم . به هر حال كلي به خريداران گالري گلستان اضافه شد . و همانطور كه رسم هميشگي ما است چندين بار هم قسطي داديم يا چك مدت دار گرفتيم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *