20:18

هنری کاویل بازیگر نقش گرالت در ویچر به طراحی لباس نقش خود در سری دوم این سریال کمک کرد.
به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از کالیدر، فصل دوم سریال پر طرفدار نتفلیکس The Witcher هفته آینده پخش می‌شود و در مصاحبه اخیر هنری کاویل بازیگر نقش قهرمان افسانه‌ای شکار هیولا، نظرات جالبی در رابطه با طراحی لباس خود در فصل آینده دارد.
در صحبت با نتفلیکس، کاویل گفت: تمرکز طراحی لباس جدیدش، به او امکان تحرک بهتر در صحنه‌های اکشن سخت‌ را داد. او تأیید کرد که طرفداران در قسمت سوم فصل ۲ نتیجه این کار را با شکوه تمام خواهند دید، اما اگر با چشمی تیز به آن نگاه کرد میتوان به طراحی این لباس پی برد.
کاویل همچنین این تغییر لباس را در چارچوب طرح آینده توجیه کرد: «گرالت باید زره جدیدی پیدا می‌کرد، اما او فرصت توقف در جایی برای خرید زره یا ساختن آن را نداشت، بنابراین به سیاه‌چال‌های کائر مورهن میرود و چیزی بسیار قدیمی و مربوط به دورانی متفاوت پیدا کرد که هنوز قابل استفاده است.»
فصل اول سریال، که هم مخاطبان قدیمی و هم جدید را به مجموعه کتاب‌های فانتزی حماسی آندری ساپکوفسکی جذب کرد. فصل اول با عبور گرالت با پرنسس سیریلا سینترا (فریا آلن) و جادوگری ینفر از ونگربرگ پس از نبرد شدید و ویرانگر در تپه سودن توسط نیرو‌های نیلفگارد به پایان رسید.
این دقیقاً همان جایی است که فصل ۲ آغاز می‌شود و با توجه به آنچه گزارش شده است، این بار روایت خط زمانی را دنبال می‌کند. گرالت و سیری به خانه جادوگر کائر مورهن می‌روند، امن‌ترین جایی که او می‌تواند به آن فکر کند. فصل دوم این سریال در ۱۷ دسامبر در شبکه نتفلیکس منتشر می‌شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *