14:05

قطب الدین صادقی با اشاره به مشکلاتی که در دوران کرونا برای سرپا نگه داشتن تماشاخانه «شانو» داشته است از بازگشت رونق به این سالن نمایشی خبر داد.
قطب‌الدین صادقی کارگردان و مدرس تئاتر و مدیر تماشاخانه «شانو» در گفتگو با خبرنگار مهر درباره بازگشایی این سالن گفت: تماشاخانه «شانو» از اواخر شهریور ماه بازگشایی شد و خوشبختانه توانستیم از آن بحران مالی وحشتناک بیرون بیاییم. نزدیک به ۱۹ ماه این تماشاخانه تعطیل بود و من مجبور بودم برای سرپا نگاه داشتن سالن ماهی سی میلیون تومان اجاره ملک را به صورت شخصی پرداخت کنم.
وی ادامه داد: تنها با حضور و بستن قرارداد برای بازی در سریال‌های مختلف بود که می‌توانستم این هزینه‌ها را تقبل کنم تا تماشاخانه تعطیل نشود. حتی در مقطعی هم تصمیم به تعطیلی سالن گرفتم چون پرداخت هزینه‌ها از عهده‌ام خارج بود اما خوشبختانه با صاحب ملک به توافق رسیدیم چون متوجه شد که در طول دو سال گذشته سالن هیچ فعالیتی نداشته است.
صادقی یادآور شد: برای راه‌اندازی «شانو» زحمت زیادی کشیدم و در طول این مدت نیز تماشاخانه به امید جوانان و پاتوق هنرمندان تئاتر تبدیل شده است بنابراین تعطیلی آن اتفاقی ناراحت کننده بود اما خوشبختانه با بازگشایی سالن شاهد استقبال خوب مخاطبان از آثاری که روی صحنه می‌رود، هستیم که جای خوشحالی دارد.
وی در پایان درباره دیگر فعالیت‌هایش بیان کرد: منتظر هستم تصویربرداری صحنه‌های باقی مانده سریال «سنجرخان» به کارگردانی محمدحسین لطیفی به پایان برسد تا بتوانم برنامه‌های مد نظرم را عملی کنم. ۱۰ درصد از تصویربرداری سریال باقی مانده اما فعلاً کار برای بار دوم متوقف شده است چون تهیه‌کننده از عهده هزینه‌ها برنمی‌آید و صحنه‌های باقی مانده نیز سکانس‌های جنگی است که نیاز به امکانات زیادی دارد و از آنجا که من علاوه بر بازی ناظر کیفی سریال نیز هستم، تا تمام نشدن سریال نمی‌توانم پروژه تازه‌ای را آغاز کنم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *