18:30

جدیدترین اجرا از ویژه برنامه «قرار کتاب» به رونمایی و بررسی کتاب «روایت‌هایی از زندگی تهمتن به قلم خودش (آن تهمتن نه، این تهمتن)» می‌پردازد.
به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای اندیشه، سلسله جلسات «قرار کتاب»، به همت فرهنگسرای اندیشه و با محوریت معرفی بهترین کتاب‌های منتشر شده به اهالی کتاب و عموم جامعه در مدیریت فرهنگی هنری منطقه 7 برگزار می‌شود.
در این برنامه طی نشستی با حضور عموم مخاطبان، یک منتقد و نویسنده کتاب، اثری شاخص در حوزه‌های مختلف داستان کوتاه، رمان، تاریخ شفاهی، خاطره‌نگاری و … به‌صورت کامل معرفی، نقد و بررسی می‌شود.
جدیدترین جلسه از ویژه برنامه «قرار کتاب» اختصاص به رونمایی و بررسی کتاب «روایت‌هایی از زندگی تهمتن به قلم خودش (آن تهمتن نه، این تهمتن)» دارد. این کتاب به قلم کتایون امامی نوشته شده است.
این کتاب مجموعه‌ای از داستان‌های کوتاه طنز است که به شیوه «روایت» نوشته شده است. داستان‌های این کتاب، روایت‌هایی از زندگی روزمره یک جوان به عنوان نمادی از آحاد جامعه و مسایل ساده‌ای است که با آنها روبه‌روست. از جمله موضوعات و مسایلی که در این کتاب مورد اشاره قرار گرفته می‌توان به ازدواج، دغدغه سالمندی، روابط فامیلی از دست رفته، نامگذاری فرزندان، مسکن و … است.
این کتاب به دور از تکلف و ساختارهای زبانی پیچیده و همراه با نگاهی طنزآمیز است که مناسب همه رده‌های سنی می‌باشد.
در این جلسه از قرار کتاب، علاوه بر نویسنده کتاب، فرحناز علیزاده ناشر کتاب، شهریار عباسی و جمعی از علاقه‌مندان به حوزه کتاب و کتابخوانی حضور خواهند داشت.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *