12:44

اما استون برای نقش‌آفرینی در قسمت دوم فیلم سینمایی «کروئلا» قرارداد بست.
به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از ورایتی، اما استون در توافق با کمپانی دیزنی در قسمت دوم فیلم سینمایی «کروئلا» که برای نمایش از دیزنی پلاس در نظر گرفته شده، نقش آفرینی خواهد کرد. این توافق برای ساختن دنباله فیلم از آن جهت اهمیت داشت که اخیراً اسکارلت جوهانسون برای نمایش همزمان فیلم سینمایی «بیوه سیاه» در سینما و دیزنی پلاس از این کمپانی شکایت کرده بود و ادامه همکاری این بازیگر با دیزنی در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است.

جوهانسون در شکایتش مدعی شده که اکران همزمان «بیوه سیاه» در دیزنی پلاس و سینما، قرارداد او را نقض کرده و باعث کاهش دستمزد وی شده است. دیزنی نیز چندی بعد در بیانیه‌ای این شکایت را ناراحت کننده توصیف کرد.

اخبار ساخت دنباله فیلم سینمایی «کروئلا» در ماه ژوئن و تنها پس از چند هفته از اکران این فیلم در سینما‌ها منتشر شده بود. نخستین فیلم «کروئلا» تاکنون ۸۵ میلیون دلار در گیشه داخلی و ۲۲۱ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش داشته است.

«کروئلا» و «بیوه سیاه» از اولین فیلم‌های دیزنی بودند که هم به صورت سینمایی و هم آنلاین در سینما‌ها اکران شدند. این استودیو بعد از شرایطی که پاندمی کرونا ایجاد کرد و موجب تغییراتی در تقویم اکران سال ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ شد، تصمیم گرفت اکران ترکیبی را برای آثارش در نظر بگیرد. از آن زمان فیلم «گشت جنگلی» با بازی دواین جانسون و امیلی بلانت با چنین برنامه‌ای اکران شدند. البته فیلم‌های «مرد آزاد» و «شانگ-چی» پیش از آنکه راهی سرویس‌های VOD شوند، برای مدتی فقط در سینما‌ها در دسترس مخاطبان خواهند بود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *