13:24

فیلم کوتاه «فریبا، فاخته و دیگری» آماده نمایش و پخش در جشنواره‌های بین‌المللی شد.
به گزارش رسیده، فیلم کوتاه «فریبا، فاخته و دیگری» به نویسندگی، کارگردانی و تهیه‌کنندگی فریده شفیعی همزمان با انتشار پوستر آماده نمایش شده است.
این فیلم کوتاه که پاییز 1399 با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و همسو با تمهیدات اعلام شده از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا در تهران تهیه و تولید شد، روایت فریبا است که قصد دارد تا از مسئولیت دادن خبری بد به خواهرش شانه خالی کند اما در نهایت…
شادی نیکخواه در «فریبا، فاخته و دیگری» ایفای نقش داشته است. همچنین نرگس رضوی، بهزاد خلج و پندار محسنی به عنوان صداپیشه در این فیلم ایفای نقش داشته‌اند.
فهرست عوامل این فیلم کوتاه عبارت است از: نویسنده و کارگردان: فـریده شـفیعی، مدیر فیلمبرداری: سام سلیمانی، صدابردار: هادی معنوی پور، طراحی‌ صدا و موسیقی: علی علیدوستی، تدوین، اصلاح رنگ و نور، جلوه های بصری: بنیـامین قچـاق، طراح صحنه و لباس: فـریده شـفیعی، طراح گریم: مونا جعفری، مدیر تولید: مینا سنگ سفیدی، تدارکات: ‎مرتضی کاظمی، ترجمه و زیرنویس: بونا الخاص، عکاس: پیام ایرایی، مشاور رسانه: آزاده فضلی، مجری طرح: خانه بین‌الملل بامداد، تهیه کننده: فـریده شـفیعی، پخش بین الملل: میدیا کیاست.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *