10:04

تهیه‌کننده فیلم سینمایی «منصور» بیان کرد با توجه به اینکه فیلم با فرم جدید و جوان‌پسند ساخته شده می‌تواند در جذب مخاطب موفق عمل کند.
جلیل شعبانی تهیه‌کننده فیلم سینمایی «منصور» به کارگردانی سیاوش سرمدی در گفت‌وگو با مهر با اشاره به آمادگی برای اکران این فیلم سینمایی گفت: در حال آماده کردن مقدمات لازم برای اکران این اثر سینمایی هستیم و امیدوارم بتوانیم این اثر سینمایی را در سال جاری روانه پرده سینماها کنیم. البته با توجه به شرایطی که کرونا بر سینما تحمیل کرده است، زمان دقیقی برای اکران فیلم در نظر نگرفته‌ایم.
وی ادامه داد: معتقدم اگر موج کرونا کم شود و سینماها رونق بگیرد، استقبال خوبی از این فیلم خواهد شد، البته باید بگویم که اکران فیلم در حال حاضر یک ریسک است و پیش بینی ما برای اکران مناسب، حداقل چند ماه دیگر است، امیدواریم تا چند ماه آینده با واکسیناسیونی که سرعت گرفته مردم به زودی به سینماها باز گردند.
این تهیه کننده سینما با اشاره به اکران آنلاین بیان کرد: اینکه «منصور» را در چه شرایطی برای اکران آنلاین نیز آماده کنیم، هنوز مشخص نیست و باید دید وضعیت اکران سینماها چگونه خواهد بود، البته این امکان نیز وجود دارد که همزمان با اکران در سینماها، اکران آنلاین نیز داشته باشیم.
وی توضیح داد: ما تمام تلاش خود را کرده‌ایم تا «منصور» فرم جدید و جوان پسند داشته باشد و با توجه به فرم جدید و داستان متفاوتی که درباره فردی است که تمام تلاش خود را می‌کند تا صنعت هواپیماسازی را یک قدم جلو ببرد، می‌تواند در جذب مخاطب موفق باشد. به عنوان مثال «ایستاده در غبار» نیز فیلمی بود که به معرفی یک قهرمان ملی پرداخته و توانسته بود مخاطبان بسیاری را به سینما جذب کند.
شعبانی با اشاره به اینکه برای پروانه نمایش «منصور» درخواست داده‌اند، گفت: این فیلم می‌تواند اولین اثر سینمایی باشد که بعد از فروکش کردن پاندمی کرونا در سینماها نمایش داده می‌شود، برای ساخت این پروژه سینمایی همکاری نیروی هوایی را داشتیم و امیدوارم شرایط مناسبی برای اکران این اثر سینمایی فراهم شود.
فیلم سینمایی «منصور» با نگاهی به بخش‌هایی از زندگی شهید ستاری و طراحی و تولید اولین جنگنده کاملاً ایرانی ساخته شده و در آن بخش‌های ناگفته‌ای از هشت سال دفاع مقدس روایت شده است.
تهیه کنندگی این فیلم سینمایی که از محصولات سازمان رسانه‌ای «اوج» است را جلیل شعبانی برعهده دارد. محسن قصابیان، لیندا کیانی، حمیدرضا نعیمی، علیرضا زمانی نسب، سید جواد هاشمی و قاسم زارع بازیگران این فیلم هستند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *