12:57

سه فیلم جدید سینماها پس از سه روز اکران تنها حدود ۴۲۰ میلیون تومان فروش کردند.
به گزارش ایسنا، از ۲۶ بهمن‌ماه سه فیلم سینمایی راهی اکران شدند، ولی تنورشان برای رونق گیشه هنوز روشن نشده است. البته «عنکبوت» بخاطر موضوع خاصی که دارد فروش بیشتری در گیشه به دست آورده است.
اما فیلم «ترانه‌ای عاشقانه برایم بخوان» در سه روز ابتدایی اکران ۹۴ میلیون و ۴۳۱ هزار تومان بلیت فروخته است.
این فیلم به تهیه‌کنندگی امیرشهاب رضویان و کارگردانی مهرداد غفارزاده تولید مشترک ایران و ترکیه است که شب گذشته، 29 بهمن هم اکران خصوصی آن با حضور بازیگرانش از جمله پژمان بازغی، علی بوراک جیلان، الیف ارول، آیشن اینجی، مریم مومن، جوانه دلشاد و نجمه جودکی در پردیس سینمایی کورش برگزار شد.
قصه «ترانه‌ای عاشقانه برایم بخوان» درباره یک جوان ترکیه‌ای است که به طور تصادفی از طریق فضای مجازی وارد عالم موسیقی می‌شود و به اذعان برخی تماشاگران این فیلم، یک کپی از سریال‌های ترکیه‌ای است. نکته قابل تامل هم حضور جمعی از مردم برای عکس گرفتن با بازیگران ترکیه‌ای این فیلم بود که بدون توجه به رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام شد.
فیلم دیگری که اکرانش به تازگی شروع شده، «عاشق‌پیشه» به کارگردانی داود موثقی است که تنها حدود هفت میلیون تومان فروش داشته است.
«عاشق پیشه» یک فیلم اجتماعی و روایتگر زندگی یک زوج است که زندگی‌شان در تغییرات شرایط اقتصای درگیر ماجراهایی می‌شود.
شهره قمر، مهدی میامی و بهزاد رحیم خانی از جمله بازیگران این فیلم هستند.
و اما «عنکبوت» ساخته ابرهیم ایرج‌زاد هم به تازگی راهی پرده سینماها شده و در مدت سه روز حدود ۳۲۲ میلیون تومان فروش داشته است.
این فیلم به نویسندگی اکتای براهنی و تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی درباره یکی از قاتلان زنجیره‌ای دهه هفتاد است که در شهر مشهد چند زن خیابانی را به قتل رساند.
محسن تنابنده، ساره بیات، شیرین یزدان‌بخش، ماهور الوند از جمله بازیگران «عنکبوت» هستند.
در کنار این سه فیلم جدید همچنان فیلم‌های قبلی مثل «قهرمان»(۱۲ میلیارد تومان)، «بی‌همه چیز» (هشت میلیارد و۷۲۳ میلیون تومان)، «اتومبیل» (۶۹ میلیون تومان)، «بندر بند» (۷۱ میلیون تومان)، «آتابای» (پنج میلیارد و ۴۶۱ میلیون تومان)، «صحنه زنی» (یک میلیارد و ۸۴۰ میلیون تومان)، «مرد نقره‌ای» (۲۴۴ میلیون تومان)، «منصور» (سه میلیارد و ۱۴۲ میلیون تومان) و «جنایت بی‌دقت» (۲۸۰ میلیون تومان) روی پرده سینماها هستند و پرفروش‌ترین فیلم‌های سال تاکنون «گشت ۳» و «دینامیت» هستند که اولی به مرز ۴۰ میلیارد تومان رسیده و دومی هم ۵۳ میلیارد تومان بلیت فروخته است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *