12:19

فرزند سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در حاشیه برگزاری ویژه‌برنامه روایت موسیقایی «سربازنامه» از تلاش دست‌اندرکاران این مراسم برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره سردار دل‌ها قدردانی کرد.
فاطمه سلیمانی فرزند سردار شهید حاج قاسم سلیمانی شامگاه روز دوشنبه ۱۲ دی‌ماه در حاشیه برگزاری ویژه‌برنامه روایت موسیقایی «سربازنامه» که در تالار وحدت برگزار شد در پاسخ به پرسش خبرنگار مهر مبنی‌بر نحوه برگزاری این رویداد توضیح داد: روایت موسیقایی «سربازنامه» از جمله آثار موسیقایی بسیار مهمی بود که بنده از همه هنرمندان و دست‌اندرکاران آن برای تولید یک اثر ارزشمند فاخر قدردانی می‌کنم.
وی افزود: به اعتقاد من این اثر موسیقایی از معدود آلبوم‌هایی است که بعد از سومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی با کیفیت قابل قبولی پیش روی مخاطبان قرار گرفت و من امیدوارم این مراسم و انتشار آلبوم آغازگر جریان جدیدی در موسیقی کشورمان باشد.
سلیمانی ابراز امیدواری کرد: هنرمندان عرصه‌های مختلف علاوه‌بر فعالیت‌های مختلفی در عرصه موسیقی دارند بیایند و برای شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی کنسرت برگزار کنند.
آیین رونمایی از آلبوم موسیقی «سربازنامه» به خوانندگی پرواز همای شامگاه روز دوشنبه دوازدهم دی ماه با حضور محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور، حجت الاسلام محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، علیرضا زاکانی شهردار تهران و تعدادی دیگر از مدیران عرصه فرهنگ و هنر در تالار وحدت برگزار شد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *