17:34

بازیگر سریال «روزهای آبی» گفت: در شرایط فعلی که همه درگیر همه‌گیری کرونا هستیم، تولید سریال در روستاها و شهرهای کوچک هم سخت است.
امیر غفارمنش هنرمند سینما و تلویزیون و بازیگر سریال «روزهای آبی» در گفت‌وگو با فارس به تجربه خود در زمینه ایفای نقش در ژانرهای مختلف همچون کار کودک و نوجوان و نیز کار بزرگسال اشاره کرد و اظهار داشت: همواره ترجیح می‌دهم که در کارهای خوب و با کیفیت ایفای نقش کنم، البته بازی در کارهای ضعیف را هم در کارنامه حرفه‌ای خودم دارم.
وی افزود: وجه تمایز سریال «روزهای آبی» با سایر کارهای من، حضور آقای اکبر عبدی در این سریال بوده است. من علاقه داشتم که در یکی از کارهایم در کنار ایشان بازی کنم و از تجربیاتش بهره ببرم. از طرف دیگر، این سریال در گیلان فیلمبرداری شد و من هم فضای طبیعی گیلان و فرهنگ مردم این استان را دوست دارم.
بازیگر سریال روزهای آبی، همچنین هم‌بازی بودن با هنرمندانی مثل نادر سلیمانی را یکی دیگر از دلایل حضورش در میان بازیگران این سریال عنوان کرد و گفت: اگرچه در حال حاضر آماری از میزان استقبال مردم از سریال روزهای آبی ندارم، اما تا جایی که دیدم به نظر می‌رسد که همه مردم این سریال را دنبال می‌کنند؛ بنابراین به نظر من تولید و پخش سریال روزهای آبی شروع آشتی مردم با شبکه پنج بود و مدیران این شبکه مسیر درستی را می‌روند و باید تقویتش کنند تا بتوانند شبکه پنج را به روزهای طلایی خودش برگردانند.
غفارمنش همچنین با اشاره به برخی دشواری‌های فعالیت بازیگران در شرایط فعلی اظهار داشت: در شرایط فعلی که همه درگیر همه‌گیری کرونا هستیم، تولید سریال در روستاها و شهرهای کوچک هم سخت است، چون اگرچه در ظاهر ما لوکیشن سریال روزهای آبی را در روستا فیلمبرداری کردیم اما عوامل فیلم و هنروران از شهرهای استان ‌های تهران و گیلان به سر صحنه فیلمبرداری می‌آمدند و ما نفس به نفس آنها بودیم؛ البته این سختی‌ها جزوی از کار ما هستند و من آنها را پذیرفتم.
غفارمنش در خصوص کارهای آینده اش هم گفت: قرار بر آن است که در فیلم «آهوی پیشانی سفید» با جواد رضویان همکاری کنم. همچنین در آینده در سریالی به کارگردانی علیرضا نجف‌زاده ایفای نقش خواهم کرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *