13:15

نيکنام حسيني پور، مسلم کريمي و تعدادي از اعضاي هيئت مديره انجمن عکاسان ايران و انجمن عکاسان سينما عصر دوشنبه (۲۶ ارديبهشت ماه) با حضور در بيمارستان ايرانمهر، از بابک برزويه عکاس سينما عيادت کردند.
به گزارش رسیده، حسینی‌پور مشاور مدیرعامل صندوق اعتباری هنر با بیان اینکه این هنرمند از باسابقه‌ترین عکاسان سینمایی کشور است گفت: بابک برزویه حق بزرگی بر گردن حوزه فرهنگ و هنر کشور دارد و وضعیت او موجب نگرانی تمامی هنرمندان و علاقه‌مندانش شده است.
وی در ادامه گفت: امیداریم تغییر محسوسی در وضعيت بابک برزویه ایجاد شود. همه بايد براي بهبودی او دعا کنیم تا بار دیگر شاهد حضور دوباره ایشان در فعالیت های هنری باشیم.
کریمی معاون اعضا نیز با آرزوی سلامتی برای این هنرمند گفت: صندوق اعتباري هنر در كنار خانواده اين هنرمند است و با همكاری انجمن‌های صنفی اميدواريم بتوانيم قدمی براي كم كردن دغدغه خانواده اين هنرمند برداريم.
بابک برزویه، مدرس، عکاس، بازیگر و از فعالان عرصه عکاسی تئاتر و سینما است که از دی ماه ۱۴۰۰ به دلیل عارضه مغزی در کما به سر می برد و در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شده است.
وی از شروع فعالیت‌های عکاسی خود با کارگردان‌هایی همچون رسول ملاقلی‌پور، مسعود کیمیایی، پوران د‌رخشند‌ه و مهران مدیری همکاری داشته است. برزویه سال ۱۳۷۵ برنده دیپلم و سیمرغ بلورین بهترین عکاس فیلم برای عکاسی فیلم «سفر به چزابه» (ساخته رسول ملاقلی‌پور) شد. همکاری با خبرگزاری‌های چون فارس، ایسنا، آنا و مهر جز کارنامه خبری این هنرمند است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *