علی مصفا جلوی دوربین مستند «گیله پیرمرد» رفت و از اردشیر کاظمی گفت.
به گزارش رسیده، علی مصفا بازیگر و کارگردان سینما سابقه همکاری با اردشیر کاظمی را در آثاری چون «پله آخر»، «در دنیای تو ساعت چند است؟» و «مگه تموم عمر چند تا بهاره؟» دارد.
پله آخر فیلمی به نویسندگی، کارگردانی و بازیگری مصفا بود که اردشیر کاظمی نقش آقای عسگری را در آن بازی می‌کرد. کاظمی در فیلم در دنیای تو ساعت چند است؟ به کارگردانی صفی یزدانیان و تهیه‌کنندگی و بازی مصفا هم نقش آقای مهربان را برعهده داشت. مگه تموم عمر چند تا بهاره؟ به کارگردانی سروش صحت، آخرین همکاری علی مصفا و اردشیر کاظمی بود که این دو نقش نوه و پدربزرگ را بازی می‌کردند.
به جز علی مصفا، تاکنون چهره‌های دیگری چون کوروش افشارپناه، ناصر زراعتی، همایون اسعدیان، امیرشهاب رضویان، بهاره رهنما و میلاد کیایی، جلوی دوربین گیله پیرمرد رفته‌اند.
مستند گیله پیرمرد به کارگردانی علی رستگار و تهیه‌کنندگی میلاد باقری که به شخصیت و زندگی اردشیر کاظمی، بازیگر سینما و تلویزیون می‌پردازد و برای حضور در هجدهمین جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت آماده می‌شود، به تازگی و همزمان با روزهای پایانی فیلمبرداری، روی میز تدوین قرار گرفته است. تدوین این فیلم را محمدرضا افسوشین برعهده دارد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *