10:41

پس از انتشار ویدیویی که از بخشی از یک برنامه شیکه نسیم برداشت شده بود، روابط عمومی این شبکه با انتشار اطلاعیه‌ای درباره رخداد پیش‌آمده توضیحاتی را ارائه داد.
روابط عمومی شبکه نسیم عصر روز پنجشنبه ۱۰ فروردین با انتشار اطلاعیه‌ای درباره رخداد پیش‌آمده در یکی از برنامه‌های این شبکه تلویزیونی توضیحاتی را ارائه داد.
در متن این اطلاعیه آمده است:
«باسمه تعالی
با آرزوی قبولی طاعات و عبادات، در پی رخداد پیش آمده در یکی از برنامه‌های این شبکه و در جهت تنویر افکار عمومی به اطلاع می‌رساند بر اساس بررسی‌های اولیه، خطای رخ داده نتیجه سهل انگاری تیم تولید برنامه و بی دقتی ناظران پخش بوده است.
این شبکه خود را ملزم به عذرخواهی از ملت فهیم و شریف ایران و نیز بینندگان عزیز دانسته و ضمن بررسی ابعاد کامل این اتفاق، پس از مسجل شدن نتایج، برخورد قاطع با مسببان این سهل‌انگاری را در دستور کار خود دارد که نتیجه آن متعاقباً به استحضار خواهد رسید.»
به گزارش خبرنگار مهر، انتشار بریده ویدئویی از برنامه «چهار شگفت‌انگیز» که در قالب دوربین مخفی از شبکه نسیم پخش می‌شود، در فضای مجازی واکنش‌هایی به دنبال داشت که منجر به صدور این اطلاعیه از سوی روابط عمومی این شبکه شده است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *