16:12

فیلم «گودزیلا در برابر کونگ» در نمایشی امیدوارکننده برای هالیوود در دوران کرونا توانست به فروش ۹.۶ میلیون دلاری در نخستین روز اکران عمومی دست یابد.

به گزارش ایسنا به نقل از هالیوود ریپورتر، فیلم سینمایی «گودزیلا در برابر کونگ» در نخستین روز اکران در بیش از ۲۴۰۰ سالن سینمایی آمریکای شمالی به فروش ۹.۶ میلیون دلار رسید تا رکورد فروش روزانه یک فیلم از آغاز بحران کرونا تا به امروز را به ثبت برساند.

در حال حاضر ۹۳ درصد از سالن‌های سینمایی در آمریکا فعال هستند اما در کانادا تنها ۲۴ درصد از سینماها بازگشایی شده‌اند. بسیاری از سینماهای فعال در آمریکای شمالی از جمله در لس آنجلس و نیویورک با ظرفیت محدود به نمایش فیلم می‌‍ پردازند و حداقل تا تاریخ پنجم آوریل محدودیت تماشاگران در سینماهای لس آنجلس از ۲۵ درصد به ۵۰ درصد افزایش نخواهد یافت.

پیش‌بینی می‌شود فیلم «گودزیلا در برابر کونگ» در پنج روز نخست اکران به فروش ۳۰ تا ۴۰ میلیون دلار دست یابد که در دوران کرونا فروشی بی سابقه در گیشه آمریکا محسوب می‌شود.

رکورد فروش سینمای آمریکا در سه روز نخست نمایش در دوران کرونا با ۱۶.۷ میلیون دلار در اختیار فیلم «زن شگفت انگیز ۱۹۸۴» است.

«گودزیلا در برابر کونگ» به کارگردانی «آدام وینگارد»، دنباله ای بر فیلم «گودزیلا: سلطان هیولاها» محصول ۲۰۱۹ و «کونگ: جزیره جمجمه» (۲۰۱۷) و چهارمین فیلم دنیای سینمایی هیولاها برادران وارنر است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *