محمدمهدی اسماعیلی برای پیگیری حقوقی و قضایی توهین به هنرمندان موسیقی دستور داد

18:20

بانی‌فیلم: انتشار ویدیویی از علی‌اکبر رائفی‌پور که در آن از موسیقیدانان با الفاظی رکیک نام می‌برد، واکنش‌های زیادی را پر میان اهالی موسیقی به وجود آورد.
از نخستین این واکنش‌ها، متن اعتراضی بهزاد عبدی بود که در آن ضمن انتقاد از سخنان رائفی‌پور، اعلام کرده بود در صورت عذرخواهی نکردن این چهره اصولگرا، از دبیری جشنواره موسیقی فجر کناره‌گیری خواهد کرد.
امروز اما محمد مهدی اسماعیلی وزیر ارشاد دستور پیگیری ویژه را در باره «توهین به هنرمندان حوزه موسیقی» رائفی پور صادر کرد.
در همین باره روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خبری اعلام کرد:
دبیر هنری سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر در آستانه برگزاری این جشنواره اقدام به بازنشر ویدیویی قدیمی از اظهارات علی‌اکبر رائفی‌پور، حاوی لفظی ناشایست و رکیک درباره هنرمندان موسیقی، پرداخته و ادامه همکاری با جشنواره را به عذرخواهی رسمی او از اهالی موسیقی منوط دانست؛ در پی انتشار این ویدیو در فضای مجازی با محتوای «توهین به هنرمندان حوزه موسیقی» که با واکنش برخی دیگر از اهالی موسیقی از جمله نامه ۳ عضو شورای هنری ارکستر ملی ایران خطاب به وزیر فرهنگ همراه بود، محمد مهدی اسماعیلی دستور پیگیری ویژه را در این‌باره صادر کرد.
محمدمهدی اسماعیلی ـ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی – پس از انتشار این محتوای ویدیویی با ابراز تأسف در خصوص انتشار چنین ویدیویی در مورد هنرمندان موسیقی کشور، با تاکید بر اینکه وزارت فرهنگ هیچ توهینی را به جامعه هنری نجیب ایران برنمی‌تابد، خطاب به اداره کل حقوقی این وزارتخانه دستور پیگیری حقوقی و قضایی این مسئله را صادر کرد.

1 دیدگاه

  • وقتی میگن هنرمند یعنی همین آدما که شوآف میکنن و خجالت هم نمیکشن از هیچ کس.قسم میخورم اگر یکی از اینا حتی این کلیپ رو دیده باشن.در ثانی به درک که میرین و برنمیگردین.مگه شما در گند کاریهاتون از کسی عذرخواهی میکنید که چنین توقعی از دیگران دارید.همون وزیر هم لایقتونه فقط.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *