11:04

آخرین باری که فیلمی مربوط به افسانه آرتور در سینماها به نمایش درآمد، فیلم «شاه آرتور» ساخته گای ریچی در سال 2017 است، فیلمی که چارلی هونام نقش اصلی را برعهده داشت اما انگار جدیدترین فیلم با همین موضوع به نام «شوالیه سبز» سرنوشت مشابهی نخواهد داشت.
به گزارش بانی‌فیلم به نقل از ایندی‌وایر، «شوالیه سبز» اقتباسی‌ست از داستان «سر گاوین و شوالیه سبز» به کارگردانی دیوید لووری.
لووری پیش از این به واسطه ساخت فیلم‌هایی مانند «آیا آنها مقدس نیستند»، «اژدهای پیت»، «داستان شبح» و فیلم «پیرمرد و اسلحه» شناخته می‌شود.
«شوالیه سبز» جاه‌طلبانه‌ترین تلاش دیوید لووری تا به امروز است که اولین حماسه فانتزی مستقل خلق و خوی را به نمایش می‌گذارد.
این فیلم با بازی دو پتل در نقش سر گاوین، داستان برادرزاده شجاع و بی‌پروای پادشاه آرتور می‌گوید که تلاش دارد تا با یک موجود غریبه پوست‌سبز، مقابله کند و او را شکست دهد.
«شوالیه سبز» یکی از دو نسخه پرطرفدار تابستانی است که شرکت پاتل پیش رو دارد؛ فیلم بعدی «تاریخ شخصی دیوید کاپرفیلد» است.
دیگر بازیگران «شوالیه سبز» جوئل اجرتون، باری کیوگان، آلیشیا ویکاندر، رالف اینسون و کیت دیکی هستند.
نقش شاه آرتور را شان هریس مشهور بازی می‌کند که پیش از این با بازی در نقش شخصیت منفی و شرور فیلم‌های «ماموریت غیرممکن» برای تماشاگران سینما آشناست.

«شوالیه سبز» یک دیدار مجدد بین دیوید لووری کارگردان فیلم و استودیوی مستقل A24 است.
استودیو A24 مدیریت ساخت و پخش «داستان شبح» را برعهده داشت که در سال 2017 مورد استقبال منتقدان قرار گرفت. فیلمی که با بودجه یکصدهزار دلاری ساخته شد اما نزدیک به 2 میلیون دلار درآمد داشت!
نشریه ایندی‌وایر، «داستان شبح» را پنجاه و دومین فیلم دهه گذشته معرفی و از دیوید لووری به خاطر برخورد شگفت‌آور و بازی‌گوشانه‌اش با چنین روایت طاقت‌فرسایی ستایش کرده است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *