13:57

سربرون» و «شبکه مخفی زنان»، هر سه با محتوایی تاریخی این روزها در
شهرک سینمایی و تلویزیونی غزالی در حال ساخت هستند.

 

 

 

شهرک غزالی این روزها میزبان چندین پروژه از جمله سریال‌های «جیران»، «شبکه مخفی زنان»، «جشن سربرون» و برنامه تلویزیونی «شبکه کوچک» است.

آنچه در ادامه می‌خوانید گزارش خبرنگار ایسناست از پروژه‌های در حال ساخت در این شهرک سینمایی و تلویزیونی که در روز پنجشنبه ـ ۲۵ آذر ماه ـ رویت شده است.

سریال «جیران» حسن فتحی که برای شبکه نمایش خانگی در حال ساخت است و از پلتفرم فیلیمو پخش خواهد شد، ماجرایی عاشقانه و تاریخی دارد. این سریال، دوران پس از مرگ امیرکبیر را روایت می‌کند؛ زمانی که ناصرالدین شاه با جیران آشنا می‌شود و این آغاز یک عشق است. مجموع قسمت‌های این سریال تا حدود ۶ سال از زندگی ناصرالدین شاه و جیران را برای مخاطب به تصویر می‌کشد.

در زمان بازدید خبرنگار ایسنا از شهرک غزالی، سریال «جیران» با حضور مهدی پاکدل در حال ضبط بود. چندین هنرور نوجوان نیز گریم شده، سر صحنه حاضر بودند. حوالی ظهر حسن فتحی، کارگردان مجموعه به گروه اضافه شد تا ضبط سریال آغاز شود.

بهرام رادان، پریناز ایزدیار، امیرحسین فتحی، امیرجعفری، رویا تیموریان، مهدی پاکدل، رعنا آزادی‌ور، کتانه افشاری نژاد، ستاره پسیانی، غزل شاکری، مرتضی اسماعیل‌کاشی، هومن برق‌نورد، مهدی کوشکی، سمیرا حسن‌پور، فاطمه مسعودی‌فر، بهناز نازی، غلامرضا نیکخواه و سیاوش چراغی‌پور، از جمله بازیگران این سریال تاریخی هستند.


سریال دیگری که در همین روز و در گوشه‌ای دیگر از شهرک سینمایی غزالی، در اطراف لوکیشن میدان منیریه، در حال ضبط بود، سریال «شبکه مخفی زنان» به کارگردانی افشین هاشمی بود. حوالی ظهر چندین هنرور که اغلب زنان و دختران بودند با پوشش‌هایی مربوط به دوران پهلوی به همراه پسر تهیه‌کننده در لوکیشن حاضر بودند و آمدن افشین هاشمی را انتظار می‌کشیدند.

این سریال نیز برای شبکه نمایش خانگی تولید می‌شود. تهیه‌کنندگی «شبکه مخفی زنان» بر عهده جواد نوروزبیگی است و مهدی هاشمی در آن به ایفای نقش می‌پردازد.

شهرک غزالی میزبان سریال‌های حسن فتحی و افشین هاشمی است
مهدی هاشمی در نمایی از سریال شبکه مخفی زنان

نماوا که پخش‌کننده «شبکه مخفی زنان» خواهد بود، در خلاصه داستان این سریال آورده است: در ابتدای قرن چهاردهم شمسی، وقتی شاه متوجه جنبش‌های نوظهور مربوط به حقوق زنان در کشور می‌شود، ماموریت ویژه‌ای به یکی از اهالی دربار خود می‌دهد و …

عوامل «جشن سربرون» به کارگردانی مجتبی راعی که یک سریال تلویزیونی است و آن هم فضایی تاریخی دارد نیز در شهرک غزالی در حال ضبط بودند که به گفته کارکنان شهرک، قبل از ظهر کارشان تمام شده و رفته بودند. تصویربرداری «جشن سربرون» سریال رو به اتمام است و حسن نجاریان، تهیه‌کننده سریال چند روز قبل از تهیه این گزارش،  درباره زمان پخش سریال به ایسنا توضیح داده بود: احتمال خیلی قوی به خاطر نوع کار، این مجموعه از شبکه یک سیما به روی آنتن برود اما هنوز قطعی نشده است. زمان پخش پروژه هم احتمالا ۸۰ درصد بعد از ماه مبارک رمضان ۱۴۰۱ خواهد بود و فکر نمی‌کنیم تا پایان امسال در جدول پخش قرار بگیرد.

شهرک غزالی میزبان سریال‌های حسن فتحی و افشین هاشمی است

سریال تاریخی «جشن سربرون» به کارگردانی مجتبی راعی در سیما فیلم در حال تولید است. حسین محجوب، محمود پاک نیت، نادر فلاح، لاله اسکندری، فرخ نعمتی، قاسم زارع، داریوش کاردان، میرطاهر مظلومی، مهدی فقیه، مرحوم کریم اکبری مبارکه، بیوک میرزایی، سهیلا رضوی و … در «جشن سربرون» ایفای نقش دارند.

در خلاصه داستان سریال آمده است: بهادر کدخدای ایل پوسان با کدخدای طایفه همسایه سرخو رقابتی دیرینه دارد و مدتی است این آتش کینه خاموش می شود تا اینکه سرخو با اعتماد به نفس به خواستگاری دختر کم سن و سال بهادر به نام جهان پسند می رود و …

شهرک غزالی میزبان سریال‌های حسن فتحی و افشین هاشمی است

برنامه «شبکه کوچک» که از شبکه نسیم پخش می‌شود نیز از دیگر آثاری است که در شهرک غزالی به تولید می‌رسد. استودیو این برنامه در یک سوله واقع در شهرک غزالی ساخته شده است. «شبکه کوچک» یک مجموعه عروسکی است که خانواده را مخاطب هدف قرار داده و تاکنون چندین قسمت از آن از شبکه نسیم به پخش رسیده است.

بر اساس این گزارش ایسنا، دکورهای دو سریال «نائله» و «پریزاد» نیز در شهرک غزالی در حال ساخت است و عوامل این سریال‌ها به زودی برای آغاز تصویربرداری عازم شهرک می‌شوند. عوامل سریال «سلمان فارسی» به کارگردانی داوود میرباقری نیز که مدتی را در قشم در حال تصویربرداری بودند، به زودی به شهرک غزالی باز خواهند گشت.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *