10:25

رضا توکلی بازیگر سینما و تلویزیون گفت: به ملت نجیب و شریف ایران می‌خواهم بگویم بازیگرها هیچ چیزی ندارند که بیایند و پنهان کنند. اینها همان‌هایی هستند که می‌بینید.
رضا توکلی در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: هنرمند و هنرنمایی شوخی نیست و قبل از این که به یک شرایطی برسیم که اسم ما را هنرمند بگذارند باید به معرفت انسانی، رفاقتانه و برادرانه در جامعه‌ای که زندگی می‌کنیم برسیم.
وی افزود: شهرام و امثال شهرام به این رسیده‌اند که می‌توانند اسم خود را هنرمند بگذارند.
توکلی گفت: و همین باعث شد در ارتباط‌های خود جایگاه خاصی داشته باشد.
این بازیگر سینما و تلویزیون اظهار داشت: شهرام جایگاه ویژه‌ای دارد و با هم خیلی خاطره بازی فوتبال و بازی در شهرستان داشتیم. با همه بازیگرها این خاطرات ثبت می‌شود.
توکلی همچنین گفت: فقط به ملت نجیب و عزیز و شریف ایران می‌خواهم بگویم این بازیگرها هیچ چیزی ندارند که بیایند و پنهان کنند. اینها همان‌هایی هستند که می‌بینید.
شهرام عبدلی، بازیگر سینما و تلویزیون که از روز جمعه ۲۹ بهمن به علت خونریزی مغزی در کمای عمیق فرو رفته بود، شنبه ۶ اسفند در بیمارستان قائم مشهد درگذشت.
این بازیگر ۴۶ ساله برای بازی در سریال «آسوده باش» به کارگردانی حسن حج‌گذار در مشهد به سر می‌بُرد که با افت هوشیاری ناگهانی مواجه شد.
پیکر عبدلی عصر شنبه با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی و جمعی از هنرمندان در صحن کوثر بارگاه منور رضوی و روز گذشته از مقابل خانه هنرمندان ایران به سمت قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) تشییع شد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *