16:01

درن براون تردست و روان‌کاو انگلیسی با اولین نمایش زنده تلویزیونی «شومن» به کانال ۴ تلویزیون انگلیسی برمی‌گردد.
به گزارش ایرنا، درن براون که به دلیل ذهن‌خوانی‌هایش، قدرت ماوراءالطبیعه به او نسبت داده می‌شود، برای نخستین بار در سه سال اخیر با برنامه زنده و تعاملی تک نفره‌اش به کانال ۴ انگلیس رفت.
این در عین حال نقاش و نویسنده شک‌گرا که به خاطر حضورش در برنامه‌های تلویزیون مانند تریک آو مایند و مایند کنترل، اجراهای روی صحنه و حافظه تصویری شهرت یافته، رابطه طولانی با پخش کننده دارد و در سال ۲۰۲۰ با برنامه ویژه درن براون، ۲۰ سال کنترل ذهن: زنده در این کانال حضور داشت.
براون در برنامه تلویزیونی درن براون: مایند کنترل بود که به عنوان یک ذهن‌خوان شهرت یافت. او کتاب‌های مخصوص شعبده‌بازان حرفه‌ای و همچنین برای مخاطب عام نوشته‌ است.
شومن به‌عنوان شخصی‌ترین و احساسی‌ترین نمایش براون تا به امروز شناخته می‌شود، بر موضوعاتی تمرکز دارد که چگونه مشکلات زندگی مردم را به هم نزدیک می‌کند و با دقت زندگی می‌کند.
نیم میلیون نفر در طول برگزاری شومن در سالن‌های نمایش در سراسر انگلستان حضور یافتند. این نمایش به مدت ۱۴ هفته در تئاتر آپولو لندن برگزار شد و در اوایل این ماه به پایان رسید.
براون می‌گوید شومن بهترین بازخورد را در بین تمام برنامه‌هایی که اجرا کردم، برایم داشت و از خواندن و شنیدن پاسخ های مردم به این برنامه بسیار تحت تأثیر قرار گرفته‌ام.
او افزود: این پروژه بسیار شخصی در کانال ۴ فوق العاده خواهد بود. کانال ۴ به طور مداوم به من این آزادی خلاقانه را داده است تا مرزها را پیش ببرم و تا آنجا که ممکن است نوآوری کنم.
درن براون: شومن اواخر ماه آوریل از شبکه چهار تلویزیون انگلیس پخش خواهد شد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *