16:42

حضور سینمایی شخصیتی تحت عنوان Bond Girl با فیلم “دکتر نو” در سال ۱۹۶۲ آغاز شد. این زنان زیبارو گاه متحد جیمز باند بودند و گاه در نقش دشمن او ظاهر می‌شدند.
سایت دویچه وله نگاهی داشته به هفت بازیگر زن در سری فیلم‌های جیمز باند.
با زنان نقش‌آفرین فیلم‌های جمیز باند از آغاز تا کنون آشنا شوید.

۱:
هنرپیشه آمریکایی هالی بری در کنار پیرس برازنان در فیلم “روزی دیگر بمیر” ظاهر شد. او در این فیلم در نقش یک مامور مخفی آمریکایی به کمک جیمز باند می‌رود.

۲:
سوفی مارسو، هنرپیشه فرانسوی، در فیلم “دنیا کافی نیست” در کنار پیرس برازنان قرار گرفت. با بازی در کنار مل گیبسون در فیلم “شجاع دل” در سال ۱۹۹۵ درهای هالیوود روی او گشوده شد.

۳:
اوا گرین در نقش وسپر لیند که دارای شخصیتی مرموز است در فیلم “کازینو رویال” در کنار دانیل کریگ درخشید.
اوا گرین و خواهر دوقلویش متولد ۱۹۸۰ در پاریس هستند. او پس از پایان تحصیلاتش در رشته هنرپیشگی با یک فیلم عشقی به کارگردانی برناردو برتولوچی پا به عرصه سینما گذاشت.

۴:
برنیس مارلوهه، هنرپیشه و مدل فرانسوی، در فیلم “اسکای فال” که بیست و چهارمین فیلم جیمز باند بود، در کنار دانیل گریک به عنوان باند گرل ظاهر شد.

۵:
در فیلم “اسپکتر” (شبح)، لئا سیدو در نقش مادلین سوآن و مونیکا بلوچی در نقش لوسیا سیارا، دنیل کریگ را همراهی کردند. مونیکا بلوچی خودش گفته بود: «نمی‌توانم بگویم Bond Girl هستم. برای این کار کمی سن و سالم زیاد است. می‌گویم بانوی باند هستم و افتخار می‌کنم.»

۶:
در تازه‌ترین فیلم جیمز باند “زمانی برای مردن نیست” حضور زنان پررنگ است. دنیل کریگ در کنار زنان نقش‌آفرین لئا سیدو، آنا د آرماس، نائومی هاریس و لاشانا لینچ در این فیلم بازی کرد.

۷:
لئا سیدو که در فیلم «شبح» نیز حضور داشت، در تازه‌ترین فیلم جیمز باند نیز در نقش دکتر مادلن سوان، مأمور ۰۰۷ را همراهی می‌کند. دانیل کریگ و لئا سیدو در نمایی از فیلم “زمانی برای مردن نیست”.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *