بانی‌فیلم: در محافل سینمایی وقتی در باره فیلمی متناسب با استاندارهای فسیتوال‌های جهانی شنیده می‌شود، نخستین رویدادی که به نظر می‌آید می‌تواند میزبانی برای آن اور سینمایی باشد فستیوال کن است.
به گزارش خبرنگار بانی‌فیلم‌ از فرانسه، یکی از فیلم‌هایی که می‌تواند برای جشنواره کن ۲۰۲۵ آماده شود، «ارزش عاطفی» است.
اگر چه به طور غیر رسمی مقامات کن از ماه‌های سپتامبر/ اکتبر شروع به جمع آوری اطلاعات در باره فیلمهای در حال ساخت می‌کنند، به ندرت پیش آمده که برخی از فیلم‌های آماده شده را هم تماشا کنند.
اطلاعات مربوط به فیلم‌های در حال ساخت از طریق خود تهیه‌کنندگان و حتی کارگردانان کشورهای مختلف به دفتر کن فرستاده می‌شود و یا از طریق رسانه‌ها یا مشاوران کمپانی‌ها، اطلاعاتی به مسولان جشنواره کن می‌رسد.
یکی از فیلم‌هایی که خود را برای رفتن به این جشنواره کن آماده می‌کند، «ارزش عاطفی» جدیدترین فیلم جواکین تریر کارگردان نروژی است که پیش از این جوایزی هم در کن با فیلم ( جولی، در دوازده فصل) داشته بود و در نمایش عمومی هم بسیار موفق عمل کرده بود.
«ارزش عاطفی» با بازی رونات رینسور ، فیلمبرداری خود را در اسلو شروع کرده است.
فیلم داستان دو خواهر را روایت می‌کند که بعد از مرگ مادرشان، ناگهان پدرشان که کارگردان بوده و مدت‌ها از وی بی‌خبر بوده‌اند، می‌یابند. وی برای ساخت فیلم تازه‌اش به نروژ برگشته است. بازگشت پدر، پس از سال‌ها، باعث فرصتی برای پیوندی دوباره بین دو دختر و پدرشان ایجاد می کند.
قرار است این فیلم در اواسط سال ۲۰۲۵ به پرده سینماهای اروپا بیاید.
عکس کارگردان و هنرپیشه اصلی فیلم را در صحنه فیلمبرداری‌ نشان می‌دهد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *