13:55

ستاره مجموعه فیلم‌های «رمبو» در انتقاد به محرومیت از حقوق فیلم‌های راکی که علاوه بر بازیگر، خالق و کارگردانشان بود، به تهیه‌کننده این فیلم‌ها تاخت و او را انگل و بی‌استعداد خواند.
به گزارش ایرنا به نقل از گاردین، استالونه کاریکاتوری توهین‌آمیز از آیروین وینکلر را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد و نوشت: واقعا انتظار دارم دستکم آنچه از حق و حقوقم از این مجموعه سینمایی باقی مانده به من بازگردانده شود. چیزی که رفتاری عادلانه از سوی این آقای ۹۳ ساله خواهد بود.
ستاره فیلم‌های راکی با اشاره به این که حقوق وینکلر از این مجموعه سینمایی محبوب پس از مرگش به پسرانش، دیوید و چارلز، می‌رسد، ادامه داد: این مساله دردناکیست که چون خوره به جانم افتاده است چون می‌خواستم چیزی از راکی برای فرزندانم به یادگار بگذارم.
استالونه همچنین جلد رمانی از دیوید وینکلر را پست کرد و از او به عنوان پسر آیروین وینکلرِ انگل و بی استعداد نام برد و تاکید کرد این خانواده بدترین گونه‌های غیرانسانی هستند که تا به حال در صنعت سینما دیده است. به گفته استالونه اگر به خاطر وینکلر نبود دستکم سه قسمت دیگر از راکی ساخته می‌شد.
مجموعه راکی در حال حاضر ۶ قسمت دارد. ۵ قسمت اول که همگی نوشته استالونه بودند و سه‌تایشان توسط این بازیگر کارگردانی هم شدند، همگی بین سالهای ۱۹۷۶ و ۱۹۹۰ روی پرده نقره ای رفتند.
به گفته استالونه اگر به خاطر وینکلر نبود دستکم سه قسمت دیگر از راکی ساخته می‌شد
استالونه همچنین نویسنده و کارگردان فیلم راکی بالبوآ نیز بود که در سال ۲۰۰۶ اکران شد. این بازیگر، کارگردان و نویسنده آمریکایی در مجموعه اسپین آف راکی با عنوان کرید، نیز نقش تهیه کننده را داشت و برای بازی در فیلم کرید (۲۰۱۵) نامزد جایزه اسکار برای بهترین نقش مکمل مرد شد. وی همچنین فیلمنامه کرید ۲ را نوشت که در سال ۲۰۱۸ روی پرده سینماها رفت. سومین قسمت از این مجموعه سینمایی نوامبر امسال (آبان- آذر 1401) اکران خواهد شد.
استالونه در سال ۲۰۱۹ در مصاحبه‌ای که با ورایتی داشت به اجحافی که در حقش شده اشاره کرد و گفت: به من گفتند تو دستمزدت را گرفتی پس شکایتت از چیست؟ کارد میزدید خونم در نمی‌آمد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *