9:59

نمایش «تمساح» به نویسندگی و کارگردانی سیروس همتی سال ۱۴۰۲ در تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه می‌رود.
سیروس همتی نویسنده، بازیگر و کارگردان تئاتر درباره سرانجام اجرای نمایش «تمساح» که حدود ۴ سال است وضعیت و نوبت اجرایی آن مشخص نشد، به مهر گفت: ۴ سال است به دنبال اجرای نمایش «تمساح» هستم ولی به دلیل تغییر مدیران و همچنین قول‌هایی که از سوی مدیران عملی نشد، نتوانستم این اثر نمایشی را که در راستای نمایش‌های «مُزا مُزا» و «خیش آباد» است، روی صحنه ببرم.
وی ادامه داد: خوشبختانه طی گفتگویی که با مدیریت جدید تماشاخانه ایرانشهر داشتم، با اجرای نمایش «تمساح» در این مجموعه تئاتری در سال ۱۴۰۲ موافقت شد و این وعده از سوی مدیریت جدید مجموعه داده شد که «تمساح» در اولین نوبت‌های اجرایی سال آینده قرار بگیرد. رفتار مدیریت جدید تماشاخانه ایرانشهر و حرمتی که برای گروه تئاتر «مانی» قائل شد، حس خوبی به من داد.
همتی درباره موضوع «تمساح» توضیح داد: «تمساح» اثری طنز با موضوع اجتماعی سیاسی است. فضای نمایش لازمان و لامکان است و جغرافیای آن ایران نیست ولی می‌تواند مابه‌ازاهایی با شرایط حال حاضر ایران داشته باشد.
سرپرست گروه تئاتر «مانی» با اشاره به اینکه «تمساح» دارای ۸ نقش اصلی و ۴ نقش فرعی است، درباره احتمال حضور خود به عنوان بازیگر در نمایش تأکید کرد: قطعاً جزو بازیگران گروه خواهم بود چون نقشی در نمایش وجود دارد که حتماً باید سیروس همتی آن را بازی کند.
وی در پایان درباره دیگر فعالیت‌های خود گفت: در حال نگارش فیلمنامه «ای جنت» برای اشکان درویشی هستم که موضوعی فوتبالی دارد. این دومین همکاری من با درویشی بعد از فیلم «کن-پامنار» است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *