14:25

نمایش «عمارت قدیمی» به کارگردانی سعید داخ که براساس داستان‌های کوتاه ریموند کارور به نگارش درآمد آمده است، در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه است.
به گزارش مهر، سعید داخ بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون و کارگردان و طراح تئاتر با اشاره به اجرای نمایش «عمارت قدیمی» در پردیس تئاتر شهرزاد عنوان کرد که این اثر نمایشی براساس داستان‌های کوتاه ریموند کارور نویسنده و شاعر سرشناس آمریکایی به نگارش درآمده است.
داخ در گفت‌وگوی کوتاهی درباره اجرای تازه‌ترین نمایشش گفت: از اول خرداد ماه نمایش «عمارت قدیمی» را در پردیس تئاتر شهرزاد به صحنه برده‌ام. این نمایش نیز مانند کار قبلی ام «اصوات سرگردان» توسط هنرجویان بازیگری اجرا می‌شود و تا ۲۵ خرداد ماه در سالن شماره ۳ پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه خواهد بود.
بازیگر سریال «آقازاده» درباره ویژگی‌های متن توضیح داد: این نمایش اثری اجتماعی است و براساس داستان‌هایی از ریموند کارور توسط حمیدرضا نعیمی به زیبایی به نمایشنامه تبدیل شده است. داستان‌های کارور به زندگی طبقات پایین در آمریکا می‌پردازد که این نمایشنامه نیز در راستای همین مضامین نوشته شده است.
مهرداد طهماسبی، هلن نقی لو، فاطمه یونسی، ساینا رضا نژاد، عماد آلبوشوکه، سودا همرنگ، احسان راد، میچکا خدابنده لو، زهرا سزاوار، شادی سعید خو، درسا مهری، الیاس بهرامی، محمدرضا شجاعی بازیگران این اثر نمایشی هستند که تا ۲۵ خرداد ساعت ۱۹ در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *