13:32

سریال یلواستون با بیش از ۹،۳ میلیون بیننده در تابستان ۲۰۲۱ به عنوان پربیننده‌ترین سریال در بین شبکه‌های تلویزیونی کابلی آمریکا انتخاب شد.
به گزارش سایت عصر ایران، این روزها که صنعت سریال سازی تمام جهان را در بر گرفته است و سالهای درگیری جهانی با کرونا بر رونق آن افزود، دیگر یکی از بخش‌های ثابت زندگی مردم دیدن سریال است و طبیعتا در میان سریال‌های زیادی که وجود دارد انتخاب دشوار است. این نوشتار پرداختن به یک سریال است که از چند منظر جالب توجه است.
سریال یلواستون (Yellowstone) محصول شبکه پارامونت یکی از پربیننده‌ترین سریال‌های دنیا در تابستان امسال بود. پخش این سریال تلویزیونی با حضور کوین کاستنر از سال ۲۰۱۸ شروع شد. سریال یلواستون با بیش از ۹،۳ میلیون بیننده در تابستان ۲۰۲۱ به عنوان پربیننده‌ترین سریال در بین شبکه‌های تلویزیونی کابلی آمریکا نیز انتخاب شد.
با وجود نقدهای متوسطی که فصل اول سریال یلواستون از منتقدان دریافت کرد، فصل‌های بعدی نقدهای مثبت گرفت و بسیاری از بازیگری‌ها، نویسندگی و ریتم پرشتاب، روایت پرتب‌وتاب و جذابش تمجید کردند. امسال کوین کاستنر برای نقش آفرینی در این سریال جایزه گلدن گلوب را دریافت کرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *