12:39

سوفیا ورگارا در سریالی محصول نت‌فلیکس در نقش مادرخوانده کوکایین دنیا به ایفای نقش می‌پردازد.
به گزارش مهر به نقل از ددلاین، سوفیا ورگارا قرار است در یک سریال لیمیتد جدید محصول نت‌فلیکس در نقش گریسلدا بلانکو ملکه بدنام مواد مخدر کلمبیا ظاهر شود.
این مجموعه شش قسمتی که «گریسلدا» نام گرفته داستان زندگی واقعی این زن را تعریف می‌کند که یکی از سودمندترین کارتل‌های تاریخ را خلق کرد.
بلانکو مادری متعهد بود، اما با استفاده از ترکیبی از جذبه و وحشی‌گری غیرمنتظره توانست زندگی خود بین خانواده و کسب‌وکار را مدیریت کند و با عناوینی مانند «مادرخوانده کوکایین» و «بیوه سیاه» شناخته شود.
اینگرید اسکاحدا نویسنده «جاستیفاید» و «امپایر» به عنوان شورانر، نویسنده و تهیه‌کننده اجرایی این پروژه را هدایت می‌کند و اریک نیومن، داگ میرو، اندرآس باییز و کارلو برنارد که اعضای تیم خالق پشت سریال «نارکوز» درباره پابلو اسکوبار بودند، او را به عنوان تهیه‌کننده اجرایی همراهی می‌کنند. البته این سریال ارتباطی با آن سریال دیگر مواد مخدری نت‌فلیکس ندارد.
ورگارا همچنین خودش یکی از تهیه‌کنندگان اجرایی پروژه خواهد بود. باییز که خودش اهل کلمبیاست تمام شش اپیزود را کارگردانی می‌کند.
ورگارا در بیانیه‌ای گفت: گریسلدا بلانکو شخصیتی بزرگ‌تر از زندگی روزمره بود که با استفاده از تاکتیک‌های بی‌رحمانه اما هوشمندانه توانست سال‌ها زودتر از بیشتر سلطان‌های مرد مواد مخدر بدنامی که تا این حد درباره‌شان شنیده‌ایم، بر یک امپراتوری میلیارد دلاری حکمرانی کند.
بلانکو زمانی در فرهنگ عامه معروف شد که در سال ۲۰۰۶ یک مستند با عنوان «کابوی‌های کوکایین» ساخته شد و به اکتشاف در ماجراجویی‌هایش پرداخت. دو سال بعد هم دنباله‌ای برای آن مستند توسط بیلی کوربن ساخته شد.
در سال ۲۰۱۸ هم شبکه لایف‌تایم یک فیلم بیوگرافیکی با عنوان «مادرخوانده کوکایین» ساخت که در آن کاترین زتا جونز نقش بلانکو را بازی کرد. اخیراً جنیفر لوپز هم اعلام کرده قصد دارد در فیلم «مادرخوانده» که خودش می‌خواهد آن را کارگردانی کند، نقش بلانکو را ایفا کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *