11:51

سجاد افشاریان روزهای شلوغی را در تئاتر سپری می‌کند، هم در تدارک اجرای تازه‌ترین نمایش خودش است و هم تهیه‌کنندگی چند نمایش را بر عهده گرفته است.
به گزارش ایسنا، او این روزها مشغول تمرین و آماده‌سازی نمایش «بک تو بلک» است. نمایشی که متن آن را هم خودش نوشته و برای پشت‌سر گذاشتن مرحله بازبینی آماده می‌شود.
این نمایش بعد از دریافت مجوز از اوایل دی ماه در سالن اصلی «شهرزاد» روی صحنه خواهد رفت.
قرار است اطلاعات بیشتر درباره موضوع و داستان نمایش «بک تو بلک» و گروه اجرایی آن متعاقبا اعلام شود.
افشاریان پیش از دوران کرونا، نمایش «هرکسی یا روز می‌میرد یا شب من شبانه‌روز» را روی صحنه برد که در سال 98 به مدت شش ماه روی صحنه بود. او این نمایش را هم در سالن شهرزاد اجرا کرد و حالا همین نمایش در ابتدای آذرماه امسال به مدت یک ماه در شبکه نمایش خانگی اکران آنلاین دارد.
سجاد افشاریان در این نمایش نقش اصلی را ایفا می‌کرد و در کنار او چند بازیگر جوان هم حضور داشتند. گفته می‌شود این نمایش با 12 دوربین ضبط شده است.
افشاریان که مدت‌هاست علاوه بر نویسندگی، بازیگری و کارگردانی، در حوزه تهیه‌کنندگی هم فعالیت می‌کند، در حال حاضر تهیه کنندگی نمایش «علاقمندی چنان است که بازجویی» را بر عهده دارد.
این نمایش به نویسندگی و کارگردانی میلاد اردوبادی در تئاتر شهرزاد روی صحنه است و بعد از آن هم به ترتیب نمایش‌های «مانستر» به کارگردانی کوروش شاهونه و «کمپانی مرگ» به کارگردانی امیر رضا ملکی در آذرماه امسال به تهیه کنندگی افشاریان در سالن شماره سه تئاتر شهرزاد به صحنه می‌روند .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *