13:55

شبکه های رادیویی با ویژه برنامه هایی به مدت ۴۱ ساعت و ۲۰ دقیقه به استقبال سالروز پیروزی انقلاب اسلامی می روند.
به گزارش رسیده، رادیو ایران در ساختار مجله ترکیبی، برنامه «روز خوب پیروزی» را ساعت ۹:۳۰ صبح پخش می کند.این ویژه برنامه به مدت دو ساعت سی و دقیقه به طور زنده به انعکاس راهپیمایی مردم در روز ۲۲ بهمن،گزارش و سرود می پردازد.
رادیو اقتصاد هم ساعت 8:05 دقیقه به مدت سه ساعت و نیم به طور زنده ، در ساختار مجله ترکیبی مستند« اعجاز بزرگ قرن» را که گزارشی از حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن است را پخش می کند.
رادیو پیام و آوا هم «پیام انقلاب» و «آوای انقلاب» را ساعت ۱۰ صبح در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی روی آنتن می برد.
این برنامه ها که از هر دو رادیو به مدت ۴ ساعت به طور زنده پخش می شود در راستای بزرگداشت ایام پیروزی انقلاب اسلامی و ایجاد شور و نشاط اجتماعی و دعوت به حضور گسترده در راهپیمایی است.
رادیو تهران نیز «ویژه 22 بهمن » را به مدت سه ساعت به طور زنده، ساعت 9 صبح پخش می کند.
رادیو جوان هم برنامه «در مسیر آزادی» را ساعت ۹ صبح ،به مدت سه ساعت پخش می کند .این ویژه برنامه مشتمل برگزارش های متنوع از لحظات شاد در استان های مختلف و گزارشگران سطح شهر تهران در مسیر راهپیمایی،گفت وگو و صحبت با مهمانان ویژه در استودیوی میدانی است.
رادیو سلامت نیز «مسیر همدلی» را ساعت ۹صبح به مدت دو ساعت و نیم با محوریت مشارکت اجتماعی، مسئولیت پذیری تقدیم شنوندگان می کند.
رادیو صبا «جشن پیروزی» را ساعت ۹ صبح به مدت سه ساعت در ارتباط با مراکز استان ها پخش می کند.
رادیو فرهنگ هم«گلبانگ آزادی» را ساعت ۸:۳۰ صبح به مدت سه ساعت پخش می کند. این برنامه که ویژه برگزاری مراسم ۲۲ بهمن ماه و انعکاس حضور مردم ، نشاط و امید آفرینی است ، با حضور بازیگران و پیشکسوتان هنرمند،گفت‌وگو با مفاخر فرهنگی و فرهنگ ایران، ارتباط با مراکز استان ها و بازتاب فرهنگی انقلاب اسلامی در دیگر کشورها است.
رادیو قرآن«فجر نور» را به مدت دو ساعت، ۹ صبح پخش می کند. ریشه های قرآنی انقلاب اسلامی و اهمیت وحدت ملی و اقتدار جمهوری اسلامی، انعكاس رسانه ای حضور پرشور مردم و وحدت و همدلی آنها ،گفتگو با فعالان جامعه قرآنی حاضر در راهپیمایی ۲۲بهمن از بخش های مختلف این برنامه قرآنی است.
«ایران سربلند» از رادیو گفت و گو به مدت۴ ساعت از ساعت ۸ صبح آغاز می شود. انعکاس حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و بیعت مجدد با آرمان های امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی در تهران و سایر شهرهای ایران،گفت و گو با کارشناسان و مسئولین،گزارش از حال و هوای ۲۲ بهمن در سایر نقاط جهان از بخش های مختلف این برنامه است.
رادیو معارف هم با «عطر بهاران» ساعت ۹ صبح به مدت یک ساعت و نیم به عناصر، مؤلفه ها و راهكارهاي تحقق گام دوم ويژه دهه فجر، دستاورد هاي 40سال انقلاب و مجاهدت فرهنگي وتمدن سازي می پردازد.
«میدان انقلاب» هم در همین روز ساعت ۹صبح به مدت دو ساعت از رادیو ورزش پخش می شود و در ویژه برنامه روز ۲۲بهمن،با ورزشکاران حاضر در راهپیمایی گفت و گو می شود.
رادیو نمایش نیز «ایستگاه چهل و سه» را ساعت ۹ صبح به مدت سه ساعت به طور زنده پخش می کند. ایجاد فضایی تهیجی و شادمان، فضایی برای همراهی هنرمندان با مردم کشور در مسیر برگزاری راهپیمایی از مهمترین اهداف این برنامه است.
برنامه به صورت نمایش زنده در دو استودیو شماره یک و استودیو شماره دو (در مسیر راهپیمایی) خواهد بود.
در استودیو شماره دو هم برنامه توسط هنرمندان (بازیگران، خوانندگان در حضور مردم) اجرا خواهد شد و در استودیو شماره یک رادیو نمایش، خانواده هایی که قصد حضور در مراسم راهپیمایی را دارند و کارشناسان و مسئولان میهمان آنها می شوند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *