23:03

سریال تلویزیونی با اقتباس از مجموعه کتاب‌های پرفروش «گرگ و میش»‌ ساخته خواهد شد.
به گزارش ایسنا و به نقل از هالیوود ریپورتر، کمپانی «لاینزگیت» قصد دارد مجموعه تلویزیونی را با اقتباس از مجموعه کتاب‌های پرفروش «گرگ و میش» نوشته «استفانی میر» تولید کند.
به گفته برخی منابع انتظار می‌رود که «میر» در روند ساخت این مجموعه تلویزیونی همکاری داشته باشد. پیش از این مجموعه فیلم‌های سینمایی با بازی «کریستن استوارت»، ‌«رابرت پتینسون»‌ و «تیلور لانتر»‌ ساخته شده بود که مجموع فروش جهانی آن‌ها به بیش از ۳.۴ میلیارد دلار رسید.
نخستین جلد مجموعه‌ کتاب‌های «گرگ و میش»‌ نوشته «میر»‌ در سال ۲۰۰۵ منتشر شد و دنباله‌های آن با عنوان‌های «ماه نو»‌،‌ «خسوف» و «سپیده دم»‌ منتشر شدند. تاکنون بیش از ۱۰۰ میلیون نسخه از این کتاب‌ها در سراسر جهان فروخته شده است.
خبر تولید سریال «گرگ و میش» درحالی اعلام شده است که «اچ بی او»‌ اخیرا از ساخت مجموعه تلویزیونی «هری پاتر» با اقتباس از کتاب‌های محبوب «جی کی رولینگ» خبر دادند. هر فصل این سریال بر اساس یکی از کتاب‌های مجموعه رمان‌های «هری پاتر» ساخته می‌شود و کمپانی برادران وارنر دیسکاوری سریال را به عنوان «سریالی با طول مدت یک دهه» توصیف کرده که بازیگران کاملاً جدیدی در آن حضور خواهند داشت.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *