12:34

وال کیلمر بازیگر آمریگایی فیلم‌هایی چون «تاپ گان» و «مخمصه» که از مدتها پیش دچار بیماری سرطان حنجره شده بود پس از بهبودی‌اش در یک فیلم مستند به نام «وال» از زندگی و بیمار‌ی‌اش می‌گوید.
به گزارش بانی‌فیلم به نقل از سایت تلویزیون فاکس نیوز، فرزندان این بازیگر سینما در مورد او می‌گویند که همچنان در حال بهبودی است و در حالی که بیماری سرطانش بهبود یافته اما تحمل این دوران هم برای او و هم برای خانواده‌اش طاقت فرساست.
این بازیگر 61 ساله چند سال پیش مبتلا به سرطان حنجره شد. پزشکان معالج او یک عمل جراحی سنگین روی نای او انجام دادند که باعث شد او به سختی بهبودی بیابد.
مبارزه این ستاره سینما با بیماری سرطان در مستند «وال» شرح داده می‌شود. در این مستند فرزندانش جک ۲۶ ساله و مرسدس ۲۹ ساله نیز حضور خواهند داشت که اخیراً در مورد فعالیت تیم پزشکی و بیماری پدرشان با سایت Extra هم گفت‌وگو کرده‌اند.
وال کیلمر که خوشحال است توانسته از دام این بیماری رهایی یابد گفت: «من هنوز در حال بازیابی پس از درمانم هستم»
دخترش با اشاره به اینکه او هنوز در حال بهبود است گفت: «پدرم در مورد ادامه درمان پس از جراحی‌اش خوب کار می‌کند اما روند بهبودی به اندازه خود بیماری سخت و طاقت‌فرساست.
پسرش جک در مورد طرفداران وال کیلمر گفت: «همه خیلی حمایت کردند. این واقعاً زیباست که مردم جمع می‌شوند و حمایت‌شان را ابراز می‌کنند.»
مستند «وال» به جز حرف‌های این بازیگر، شامل عکس‌هایی‌ هم هست را وال کیلمر در طول زندگی‌اش گرفته.
کیلمر می‌گوید که بعد از انجام تراکتئومی، روال حرف زدنش خوب شده: «من با این روش خیلی بهتر از صدا و حنجره‌ام استفاده می‌کنم.»
دخترش می‌گوید که پدرش همیشه نیاز به این مستندسازی را داشت. او حتی در زمان تشخیص و نبردش با بیماری سرطان هم شرکت در این مستند را ادامه داد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *