13:36

فیلم سینمایی بالیوودی «آناته» ساخته راجینیکانت به رکورد ۱۱۰۰ اکران در سطح جهانی رسید.
به گزارش فارس به نقل از ورایتی، فیلم سینمایی بالیوودی «آناته» ساخته راجینیکانت به رکورد ۱۱۰۰ اکران در سطح بین‌المللی رسید.
«آناته»(Annaatthe) جدیدترین فیلم از سوپراستار هندی راجینیکانت، علاوه بر بیش از ۱۰۰۰ اکران خانگی در هندوستان، ۱۱۹۳ مورد اکران در خارج از هند را برای خود به ثبت رساند.
این فیلم که به زبان تامیل ساخته شده و همچنین به زبان تلوگو با نام «پدهانا» اکران می شود، در ۶۷۷ سینما در آمریکا، ۱۷ در کانادا، ۱۱۰ در مالزی، ۲۳ در سنگاپور، ۳۵ در بریتانیا، ۴۳ در سراسر اروپا، ۸۵ در استرالیا و نیوزیلند و ۱۱۷ در امارات متحده عربی و ۸۶ در سریلانکا اکران خواهد شد.
این فیلم در روزهای ۳ و ۴ نوامبر در تعطیلات دیپاوالی-دیوالی اکران می شود. این فیلم انتظار می رود در ایالت تامیل نادو، در بیش از ۸۰۰ سالن از ۱۰۰۰ سالن سینمای موجود و صدها سینمای دیگر در سراسر هند اکران شود. در شمال هند و در میان مخاطبان هندی زبان، رقابت اصلی این فیلم با فیلم «سوریاوانشی» با بازی آکشی کومار، آجی دوگن و رانویر سینگ خواهد بود.
«آناته»(Annaatthe) توسط شرکت سان پیکچرز، در جنوب هند تولید شده است. توزیع آن نیز در هند توسط «سان»(Sun) و در خارج از کشور توسط گروه فناوری و پخش سینما «Qube» انجام می‌گیرد.
این درام خانوادگی همچنین دارای بازیگران مشهوری از جمله نایانتارا، کرتی سورش، مینا، کوشبو، پراکاش راج و جاگاپاتی بابو است. «آناته» توسط سیوا کارگردانی شده که مجموعه‌ای از آثار موفق با بازی آجیت کومار از جمله «ویرام»، «ودالام»، «ویوگام» و «ویسواسام» را پشت سر گذاشته است. این اولین اکران راجینیکانث پس از فیلم «دربار» در سال ۲۰۲۰ خواهد بود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *