10:03

بانی‌فیلم: شبکه HBO قرار است سال آینده سریال «رژیم» را به کارگزدانی استفن فریرز که یک تولید محدود است با بازی کیت وینسلت پخش کند.
به گزارش بانی‌فیلم به نقل از هالیوود ریپورتر، شبکه HBO قرار است سال ۲۰۲۴ سریال «رژیم» را با بازی کیت وینسلت، مارتا پلیمپتون و هیو گرانت پخش کند. «رژیم» یک درام نوشته ویل تریسی است که پیش از این«جانشینی» را نوشته بود.
رابطه خلاقانه پربار اچ‌بی‌او و کیت وینسلت ادامه خواهد یافت. این تلویزیون پرمیوم روز چهارشنبه در یک نشست رسانه‌ای که در کمپانی برادران وارنر برگزار شد، تیزری از سریال «رژیم» را منتشر کرد.
نویسنده و تهیه کننده اجرایی این سریال که پیش از این «قصر» (The Palace) نام داشت ویل تریسی است و داستان یک سال زندگی درون کاخ یک «حکومت مدرن اروپایی» را روایت می‌کند که شروع به بازگشایی می‌کند.
این تیزر بیشتر بر ملاقات صدراعظم وینسلت و یک فرستاده ایالات متحده با بازی مارتا پلیمپتون متمرکز است؛ شخصیت پلمپتون می‌گوید: «ما به شما نیاز داریم که اعتبار و قابل اعتماد بودن‌تان را به ما نشان دهید.
صدراعظم «رژیم» می‌گوید که: «تمام کاری که ما انجام می‌دهیم تحقق رویای‌مان است؛ رویای ما برای یک اروپای جدید، بدون محدودیت و بدون ظلم است. گاهی پیش می‌آید که آدم باید سخت‌ترین راه را انتخاب کند. من آن راه را انتخاب کرده‌ام، اما به نام آزادی این کار را انجام داده‌ام.»
هیو گرانت، ماتیاس شوئنارتز، گیوم گالین و نامزد اسکار آندریا رایزبورو نیز در فیلم «رژیم» بازی می کنند. دنی وب، دیوید بامبر، هنری گودمن، استنلی تاونسند، لویی ماینت، روری کینان، کارل مارکوویکس و پیپا هیوود هم دیگر بازیگرانی هستند که به این سریال اضافه شده‌اند.
تریسی به عنوان مجری برنامه و تهیه کننده اجرایی با وینسلت، کارگردان استفن فریرز، فرانک ریچ و تریسی سیوارد فعالیت می‌کند. جسیکا هابز نیز یکی از تهیه کنندگان اجرایی است.
ست ریس، جولی واینر، جن اسپیرا، گری اشتینگارت و سارا دلاپ، همراه با تریسی، نویسندگان سریال «رژیم» هستند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *