از امتناع فردوسی‌پور تا استعفای مجری‌ها

20:14

بانی‌فیلم: اگر شما هم پست اینستاگرامی دقیقه نودی مسعود فراستی، مجری جنجالی تلویزیون در اعتراض به خشونت علیه اعتراضات مردمی را چندان جدی نگرفته‌ باشید، حتما خبر امتناع عادل فردوسی‌پور از گزارشگری مسابقات جام جهانی فوتبال و جواب منفی او به مسئولان صداوسیما را نشانی از افول خورشید جایگاه سازمان صداوسیما به شمار می‌آورید.
امروز یکشنبه برای مدیران تلویزیون حتماً روز ناخوشایندی بوده چرا که هضم تاثیرات رسانه‌ای شدن خبر استعفای دو مجری برنامه‌های مختلف شبکه‌های یک و خبر و همین‌طور پاسخ رد دادن فردوسی‌پور به درخواست گزارش کردن مسابقات فوتبال جام جهانی، قطعاً برای پشت‌میزنشینان صداوسیما راحت نبوده است!
شرایط بغرنج حاکم بر صداوسیما هر روز دچار وضعیت پیچیده‌تری می‌شود، اما این معضل برای تلویزیون در حوزه اجرا و مجری‌گری نمود بیشتری دارد.
اجرای برنامه‌های تلویزیونی مختلف توسط افرادی مانند مهران رجبی و بشیر حسینی نشان می‌دهد که «کفگیر به ته دیگ خورده» و مهم‌ترین قسمت فعالیت در صداوسیما -یعنی مجری‌گری- دچار افت اعتباری فراوانی شده است.
دشواری مدیران صداوسیما برای عبور از دست‌اندازهای اجرایی و تامین نظر مخاطبان شبکه‌های مختلف، در کنار بازیابی اعتبار و اعتماد تماشاگران، از مهم‌ترین مسایلی‌ست که تیم پیمان جبلی و وحید جلیلی از زمان حضورشان در جام جم، تلاش در انجامش را دارند؛ تلاشی که به نظر می‌رسد پس از گذشت نزدیک به دوسال، هیچ توفیقی در به ثمر رساندنش نداشته‌اند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *