محمدحسین لطیفی: سریال، جلوه‌های ویژه فراوانی دارد

17:56

کارگردان مجموعه تلویزیونی «سنجرخان» توضیحاتی درباره وضعیت تولید حال حاضر این پروژه ارائه کرد.
به گزارش رسیده، محمدحسین لطیفی کارگردان مجموعه تلویزیونی «سنجرخان» درباره وضعیت حال حاضر این پروژه گفت: در حال حاضر ۸۵ درصد از کار تصویربرداری شده و گروه از یک ماه گذشته برای ضبط پلان‌های فینال در شهرک سینمایی دفاع مقدس مستقر شده‌اند. با توجه به حجم بالای جلوه‌های ویژه مجموعه نمی‌توان در مورد زمان دقیق پخش پیش‌بینی داشته باشیم.

وی افزود: همرمان با تصویربرداری مراحل فنی سریال از جمله تدوین و صداگذاری در حال انجام است.
«سنجرخان» جزو سریال‌های فاخر و تاریخی تلویزیون محسوب می‌شود. داستان این مجموعه درباره شخصیتی به نام سنجرخان است؛ قصه سردار کردی که نامش در تاریخ ماندگار شده و این سریال قرار است از ایستادگی‌ها و زندگی او در مقطعی از تاریخ که پر از حادثه بود بگوید.
سنجرخان در روستای زیبای نران در قلب کردستان به دنیا آمد. قهرمانی که در ظهر عاشورای یکصد سال قبل با دسیسه حکام مستبد وابسته به بیگانه بعد از چند سال مبارزه و ایستادگی در مقابل نفوذ بیگانگان روس و انگلیس و رد القاب و عناوین اهدایی عثمانی و مخالفت با ظلم و ستم خوانین محلی به شهادت رسید.

نقش شخصیت اصلی این سریال (سنجرخان وزیری) را فرشید گویلی از هنرمندان کردستانی ایفا می‌کند. پیام دهکردی، قطب‌الدین صادقی، محمود پاک‌نیت، احمد نجفی، جلیل فرجاد، علی اوسیوند، فاطمه شکری، لیلی سعیدی، شیما ملایی و زاهد زندی نیز از دیگر بازیگران حرفه‌ای و بومی «سنجرخان» هستند.
حسین جلالی تهیه‌کنندگی این پروژه را که در ۲۶ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای تولید می‌شود، بر عهده دارد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *