10:21

پرویز فلاحی پور، بازیگر نقش مقابل شهرام عبدلی که قرار بود در سریال «آسوده باش» کنار هم نقش آفرینی کنند خاطراتی از آخرین روزهای زندگی این بازیگر را بازگو می کند و می گوید: اتفاقا این بار نقش شهرام مثبت بود. او قرار بود نقش یکی از زائران امام رضا (ع) را بازی کند اما سرنوشت طور دیگری برایش رقم خورد. یک روز قبل از اینکه راهی بیمارستان شود با ما بگو و بخند کرد اما الان دیگر در بینمان نیست.
پرویز فلاحی پور، بازیگر سینما و تلویزیون در گفت‌وگویی با ایسنا ضمن بیان تسلیت و ابراز تاسف از درگذشت شهرام عبدلی با توصیف ویژگی های شخصیتی او، از خاطراتش با عبدلی در پروژه ای مشترک می گوید که حالا با درگذشت وی ناتمام مانده است.
فلاحی پور یادآور می شود: به غیر از سریال «آسوده باش»، در یکی دو کار دیگر با شهرام عبدلی عزیز همکاری داشتم که یکی از آنها «آخرین دعوت» بود که در آنجا هم با هم همبازی بودیم. به غیر از کار، دوستی و تعلق خاطری هم بین ما بود. ایشان بسیار بامحبت و خونگرم بود اما این اواخر متاسفانه بدشانسی آورد؛ به خاطر عمل قلبی که داشت مدتی کم کار شده بود. وقتی سر سریال «آسوده باش» او را دیدم، از او پرسیدم چرا این اندازه لاغر شدی؟ که شهرام پاسخ داد، مدت‌ها پیش عمل قلب انجام دادم و آنطور که من فهمیدم داروهایی را به خاطر عارضه قلبی اش مصرف می کرد که گویا همین داروها این مشکل را برایش به وجود آورد و موجب خونریزی مغزی شد.
فلاحی پور سپس به نقش شهرام عبدلی در سریال «آسوده باش» اشاره می کند. او اظهار می کند: از درگذشت شهرام متاثر شدم دوست داشتم تا آخر سریال در کنارمان بود چون واقعا از او انرژی می گرفتم. شهرام عبدلی انرژی مثبت بود. متاسفانه همه چیز همیشه بر وفق مراد نیست و آنطور که ما دلمان می‌خواهد نمی شود. آن روزی که شهرام حالش بد و راهی بیمارستان شد قرار بود مقابل هم کار کنیم اما نشد. او قرار بود نقش غفور را بازی کند، یکی از زائران امام رضا (ع) و اتفاقاً نقشش هم مثبت بود اما قسمت نشد.
وی همچنین به نقش های منفی شهرام عبدلی اشاره دارد. فلاحی پور می گوید: شهرام به خاطر نوع بازی، صدا و تیپ و قیافه اش همیشه برای نقش های منفی انتخاب می‌شد و چون اولین نقشش هم منفی بود بنابراین به سمت ایفای نقش‌های منفی رفت و مشکلی هم با این قضیه نداشت. اساسا آدم خونگرمی بود و نقش مثبت و منفی برایش فرقی نمی کرد. در این سریال که قرار بود همکاری داشته باشیم و ناکام ماند، نقشی مثبت برایش انتخاب شده بود. یکی از زائران امام رضا(ع) بود که طلاهایی را که مردم اهدا کرده بودند با خود به شهر مشهد می‌آورد تا نذرش را ادا کند.

فلاحی پور بار دیگر با ابراز تاسف و تاثر از درگذشت شهرام عبدلی اظهار می‌کند: امیدوارم واقعا همه بدانند که این دنیا هیچ ارزشی ندارد و ما انسان ها از فردای خودمان نباید مطمئن باشیم. شهرام عزیز تا یک روز قبل از اینکه حالش بد شود در کنار ما بگو و بخند می‌کرد اما الان دیگر بین ما نیست. دنیا بی ارزش است پس غصه به دلتان راه ندهید، حرص نخورید. به هر حال دنیا همین است و بالا و پایین دارد.
پرویز فلاحی پور که از بازیگران اصلی سریال «آسوده باش» است در پایان درباره حضورش در این پروژه می‌گوید: من فعلا در مشهد می مانم و کارم را ادامه می‌دهم. نقشم تا پایان داستان ادامه دارد.

مراسم تشییع پیکر شهرام عبدلی، بازیگر تئاتر، تلویزیون و سینما یکشنبه، هفتم اسفند ماه برگزار می شود. پیکر این هنرمند ساعت ۱۰ صبح امروز از مقابل خانه هنرمندان ایران به سمت قطعه بهشت زهرا بدرقه می شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *