18:36

نمایش «سه شب با مادوکس» به عنوان یکی از آثار درخشان ماتئی ویسنی‌یک به کارگردانی مجید اقبالی در تماشاخانه دیوار چهارم به صحنه رفت.
به گزارش روابط عمومی گروه نمایش،، سه شب با مادوکس نوشته ماتئی ویسنی‌یک به عنوان یکی از درخشان‌ترین آثار این نمایشنامه‌نویس رومانیایی با ترجمه محمد نوروزی، دراماتورژی محمدمهدی سجادی و به کارگردانی مجید اقبالی که اجراهای خود را از اواخر شهریورماه آغاز کرده است به دلیل استقبلل خوب مخاطبان تا نیمه مهر ماه هر شب به جز شنبه‌ها از ساعت ۱۷ میزبان تماشاگران تئاتر خواهد بود.
در خلاصه روایت این نمایش آمده است: همه ما به دنبال ناجی هستیم که فرار کنیم اما …
علی یعقوبی، محمد نورزی فرسنگی، نیوشا دلشادیان، محسن بخشی و مجید اقبالی به عنوان بازیگر در این اثر نمایشی ایفای نقش می‌کنند.
علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه بلیت نمایش «سه شب با مادوکس» به سایت تیوال مراجعه نمایند.
ماتئی ویسنی‌یک یا ماتِی ویشنیِک (زاده ۲۹ ژانویه ۱۹۵۶ در رادیوتس رومانی) نمایشنامه‌نویس، شاعر و روزنامه‌نگار فرانسوی رومانیایی تبار است که در ایران بسیار شناخته شده و مورد اقبال جامعه تئاتری بوده است.
وی در سال ۱۳۸۹ همزمان با برگزاری بیست‌ونهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر در ایران حضور یافت و کارگاهی با محوریت درام‌نویسی و خلق کاراکتر در نمایشنامه مدرن را برای هنرمندان نمایش ایران برگزار کرد که بسیار با اقبال جامعه تئاتری و دانشجویان این عرصه مواجه شد.
یکی از معروف‌ترین آثار او، نمایشنامه‌ای با نام بلند داستان خرس‌های پاندا به روایت یک ساکسیفونیست که دوست دختری در فرانکفورت دارد (۱۹۹۶) است که از سال ۱۹۸۸ به زبان‌های مختلف دنیا ترجمه و اجرا شده است. ویسنی‌یک پس از مهاجرت به فرانسه از سال ۱۹۸۸ آثارش را به زبان فرانسوی می‌نویسد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *