16:58

بانی‌فیلم: به فاصله کوتاهی از انعکاس گزارش پرسش و پاسخ پیمان جبلی رییس سازمان صداوسیما با دانشجویان دانشگاه امام صادق که واکنش‌های زیادی را به وجود آورد، روابط عمومی صداوسیما در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که رئیس رسانه ملی درباره عدم حضور سلبریتی‌ها از کسی نام نبرده است.
هرچند نشانه‌گذاری‌هایی که جبلی در حرف‌هایش در باره برخی از افراد از جمله عادل فردوسی‌پور مورد تاکید قرار داده بود اما روابط عمومی صداوسیما، نام بردن از برخی چهره‌های تلویزیونی را نادرست و در حد شایعه دانسته است!
به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، به دنبال برخی شایعات درباره نام بردن برخی افراد در سخنان روز گذشته رییس سازمان صداوسیما در جمع دانشجویان دانشگاه امام صادق (ع) روابط عمومی رسانه ملی اطلاعیه‌ای صادر کرد.
در این اطلاعیه آمده است: «به دنبال برخی شایعات درباره نام بردن برخی افراد در سخنان امروز رییس سازمان صداوسیما در جمع دانشجویان دانشگاه امام صادق (ع) روابط عمومی رسانه ملی به اطلاع می‌رساند متاسفانه با وجود پخش زنده این سخنرانی از طریق چندین سایت، برخی جریان‌ها مدعی شدند دکتر جبلی نام برخی چهره‌ها را در ماجرای عدم حضور سلبریتی‌ها در صداوسیما بیان کرده است. حال آنکه نه تنها در این موضوع بلکه در کل جلسه رییس سازمان صداوسیما نام هیچ فردی را مطرح نکرد و سخنان و سوالات پیرامون محتوا و ساختار و رویکردهای دوران تحول بود.»

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *