11:28

سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی اعلام کرد: با توجه به انتشار برخی سوالات و ابهامات درباره پخش سریال «رهایم کن» از سکوی فیلیمو به اطلاع می‌رساند این سریال فاقد مجوز تولید و انتشار از ساتراست.
به گزارش روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی، ساترا نسبت به سوالات و ابهامات مطرح شده در رسانه‌های جمعی در خصوص سریال «رهایم کن» پاسخ داد.
بر اساس این گزارش، با توجه به تفاهم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان صدا و سیما طبق اعلام وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تبلیغات محیطی این سریال که فاقد مجوز است به طور کامل از تمام کشور جمع‌آوری شده است.
همچنین از آنجا که سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی یک نهاد تنظیم‌گر است و ضابط قضایی نیست مکاتبه لازم با قوه قضاییه انجام شده است.
رسیدگی به تخلفات سکوها از طریق دادسرای فرهنگ و رسانه یا کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه رایانه‌ای انجام می‌شود که ساترا مأموریت خود را برای هماهنگی با قوه قضاییه انجام داده است.
همچنین با توجه به عضویت نماینده دادستان کل کشور در شورای صدور مجوز انتشار ساترا و هماهنگی انجام شده از سوی ساترا با معاونت حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم دادستانی کل کشور انتظار می‌رود به‌ زودی روند انتشار هر گونه سریال و برنامه نمایش خانگی فاقد مجوز متوقف شود.
به گزارش ایرنا، سریال «رهایم کن» به کارگردانی شهرام شاه‌حسینی و تهیه‌کنندگی مجید مولایی از ۲۸ بهمن‌ ۱۴۰۱ هر جمعه از پلتفرم فیلیمو منتشر می‌شود.
داستان این سریال که با قلم سینا شفیعی و سجاد ابوالحسنی و به سرپرستی مجید مولایی، به نگارش درآمده، درباره دو برادر از یک خانواده سرشناس ساکن سیاهرود به نام‌های هاتف و حاتم است. حاتم پسر ارشد خانواده دلداده پرستار فرزندش، مارال است. در حالی‌ که هنوز ابهامات زیادی در رابطه با سرنوشت زن سابقش در میان اهالی سیاهرود وجود دارد، مارال می‌فهمد جان برادرش در خطر است.
حاتم در پی کمک به مارال و پیگیری ماجرا متوجه می‌شود داستان برادر او، به برادر کوچک خودش هاتف که چند سالی است به تهران مهاجرت کرده، گره خورده است. با بازگشت هاتف به سیاهرود، دو برادر درگیر موقعیت پیچیده‌ای می‌شوند که خروج از آن ممکن است آنان را تا مرزهای غریبی از عشق و نفرت بکشاند.
محسن تنابنده، هوتن شکیبا، هدی زین‌العابدین، مهدی حسینی‌نیا، بابک کریمی، مونا احمدی، مائده طهماسبی، شهرام قائدی، رابعه مدنی، آزاده صمدی، حسن معجونی، یوسف تیموری و سام نوری از بازیگران «رهایم کن» هستند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *