21:36

بونی آرونز در قسمت دوم از مجموعه سینمایی «راهبه»، بازی در نقش راهبه شیطانی، وَلَک، را تکرار خواهد کرد.
به گزارش ایرنا به نقل از سینمارنت/Screenrant، جیمز وان، کارگردان، تهیه‌کننده و فیلم‌نامه‌نویس چینی‌تبار مالزیایی که در هالیوود فعالیت می‌کند، با انتشار یک پست اینستاگرامی بازگشت بازیگر ولک به راهبه ۲ را تایید کرد. این فیلم روایتگر دنباله ماجراهای فیلم گوتیک و ترسناک راهبه (۲۰۱۸، کورین هاردی) است که جزئی از دنیای سینمایی احضار بوده و پیش درآمدی برای احضار ۲ (۲۰۱۶، جیمز وان) به شمار می‌رود.
فیلم راهبه که براساس داستانی از جیمز وان و گری دوبرمن و به کارگردانی کورین هاردی ساخته شد، ماجراهای یک کشیش و راهبه را در رومانی سال ۱۹۵۲ دنبال می‌کند که به وجود نیروهای شیطانی در کلیسای کاتولیک این کشور پی می‌برند. ترسناک ترین حالت این نیروها در یک راهبه شیطانی متبلور شده که تجسم شیطانی به نام ولک است.
به دنبال موفقیت راهبه در گیشه، خبر ساخت دنباله این فیلم براساس فیلمنامه ای از آکلا کوپر منتشر شد. جیمز وان و پیتر سفران تهیه کنندگان این فیلم هستند و بر اساس آنچه در پست جدید وان آمده، مایکل چاوز کارگردانی آن را برعهده دارد. چاوز کارگردانی فیلم‌های ترسناک موفقی چون احضار: شیطان مرا وادار به این کار کرد و نفرین لیورونا را در کارنامه دارد.
سری فیلم‌های احضار که راهبه ۲ نیز بخشی از آنها خواهد بود، پس از مجموعه فیلم‌های گودزیلا، دومین مجموعه ترسناک پرفروش در تاریخ سینما است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *