10:44

بانی‌فیلم: بحث ساخت قسمت دوم فیلم حماسی «گلادیاتور» همچنان جزو خبرهای مورد توجه رسانه‌هاست. در جدیدترین این خبرها، گفت‌وگوی راسل کرو بازیگر نقش گلادیاتور منتشر شده که طی آن اعلام کرده نسبت به فیلم جدید «گلادیاتور» احساساتی دارد!
به گزارش بانی‌فیلم به نقل از پیپل، راسل کرو بازیگر ۵۹ساله‌ای که هم اکنون فیلم ترسناک «پاپ جن گیر» را روی پرده دارد، گفته که چیز زیادی درباره دنباله فیلم گلادیاتور به کارگردانی ریدلی اسکات در سال 2000 نمی‌داند اما اعتراف کرد که نسبت به این پروژه “کمی حسادت” دارد!

راسل کرو به Collider گفت: «ببینید، تنها چیزی که واقعاً در مورد «گلادیاتور» احساس می‌کنم کمی حسادت است، می‌دانید؟ چون واضح است که من زمان بازی در «گلادیاتور» مردی بسیار جوان‌تر بودم و این یک تجربه بزرگ در زندگی من بود. این چیزی است که واقعاً زندگی من را تغییر داد. این نگاه مردم به من و کاری که برای امرار معاش انجام می‌دهم را تغییر داد؛ می‌دانید، من بسیار خوش شانس بودم که در بسیاری از فیلم‌های بزرگ شرکت کرده‌ام.
کرو اسکار بهترین بازیگر مرد را برای بازی در «گلادیاتور» گرفت و این فیلم اسکار بهترین فیلم را نیز از آن خود کرد.
او افزود: «همیشه با هر فیلمی که می‌سازید چنین ماندگاری به دست نمی‌آید، بنابراین، بدیهی است که «گلادیاتور» جایگاه ویژه‌ای در قلب من دارد.»
پل مسکال، ستاره فیلم «مردم عادی» که اولین نامزدی اسکار بهترین بازیگر مرد را در اوایل امسال برای فیلم «بعد از خورشید» به دست آورد، قرار است در فیلم جدید «گلادیاتور» بازی کند.
ظاهراً شخصیت او پسر لوسیلای گلادیاتور (کانی نیلسون) و برادرزاده کومودوس شرور (واکین فینیکس) است که در حین مبارزه در حلقه‌های گلادیاتور رم به بت ماکسیموس (کرو) تبدیل می‌شود.
کرو گفته که چیز زیادی در مورد دنباله «گلادیاتور» نمی داند: «من واقعا نمی‌دانم که آنها قرار است به کجا بروند. مطمئن هستم که ریدل اسکات چیزهایی در ذهنش دارد که برای سال‌های گذشته بوده است. سال‌هایی که فکر می‌کند احتمالاً می‌تواند فیلم بهتر یا چیز دیگری انجام دهد. من فکر می‌کنم این یکی از نکات مثبت است. زیرا او می‌خواهد به آن دنیا بازگردد و چیزی به همان سطح تماشایی خلق کند. اولی.»
کرو همچنین گفت که «کمی حسادت» دارد که قرار است بازیگران دیگری “آن تجربه‌ای را دارند که من یک بار داشته‌ام.”
بازیگر «ذهن زیبا» توضیح داد: «نمی‌خواهم زیاد روی این نکته بمانم، زیرا مرا به دوره‌ای برمی‌گرداند که مشخصاً بسیار جوان‌تر بودم. می‌دانید من به گذشته نگاه می‌کنم و هر دقیقه آن را دوست داشتم…

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *