19:43

فیلم سینمایی «چهار دیوار» به کارگردانی بهمن قبادی و به تهیه‌کنندگی راجر واترز همزمان با اکران در بخش رقابتی اصلی سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم توکیو به نمایش درکی‌آید.
به گزارش روابط عمومی این پروژه سینمایی، فیلم سینمایی «چهار دیوار» آخرین ساخته بهمن قبادی، به تهیه‌کنندگی «راجر واترز» موسیقیدان، ترانه‌سرا، خواننده، نوازنده مطرح انگلیسی و بنیان‌گذار گروه موسیقی «پینک فلوید» محصول کشورهای ترکیه و انگلستان و با بازی امیر آقایی و تعدادی از بازیگران سرشناس ترکیه در نخستین اکران جهانی خود در روز سه‌شنبه 11 آبان ماه جاری (دوم نوامبر 2021) در بخش «مسابقه اصلی» سی و چهارمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم «توکیو» در کشور ژاپن روی پرده ‌رفت و تریلر آن همزمان با اکران در این رویداد معتبر سینمایی منتشر شد.
بعد از نخستین اکران «چهار دیوار» در این جشنواره، یکی از منتقدان سینمایی در برنامه‌ای زنده، امیر آقایی را به «رابرت دنیرو» بازیگر سرشناس سینمای جهان تشبیه کرد.
بهمن قبادی نیز ضمن ستایش از این بازیگر ایرانی گفت که آقایی در سه روز مانده به زمان فیلمبرداری؛ با هوش و درایت خود، در خلق شخصیتی که آن را بازی کرد، نقش تأثیرگذاری داشت.
در «چهار دیوار» حسین جعفریان مدیر فیلم‌برداری، حسین علیزاده، بهمن قبادی و ودات ییلدریم آهنگساز، هایده صفی‌یاری تدوین و بهمن اردلان صداگذار بوده‌اند.
بازیگران این فیلم فوندا اریگیت، فاتح آل، باریش یلدیز و امیر آقایی هستند.
سی و چهارمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم «توکیو» با ریاست «هیرویاسو آندو» توسط بنیاد توسعه بین‌المللی سینمای ژاپن، به ریاست هیئت داوران ایزابل هوپر بازیگر فرانسوی است. در این دوره با به نمایش بیش از ۱۰۰ اثر از کارگردانان کشورهای مختلف جهان در بخش‌های رقابتی و غیررقابتی به صورت حضوری از روزهای (30 اکتبر تا 8 نوامبر 2021) در شهر توکیو در کشور ژاپن برگزار می‌شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *