10:50

رابرت دنیرو در یک درام گانگستری در نقش مقابل خودش هم‌ بازی می‌کند.
به گزارش مهر به نقل از ورایتی، رابرت دنیرو در «بچه‌های عاقل» در نقش خودش و شخصیت مقابل خودش ظاهر می‌شود.
این بازیگر هالیوود در این فیلم با برادران وارنر همکاری می‌کند و کارگردانی فیلم هم بر عهده بری لوینسون فیلمساز کهنه‌کاری است که برای فیلم‌هایی چون «مرد بارانی» و «سگ را بجنبان» شهرت دارد. این دو قبلاً در «سگ را بجنبان» و «اسلیپر» و نیز در سریال‌های «جادوگر دروغ‌ها» و «آنچه رخ داد» برای اچ‌بی‌او با هم همکاری کرده بودند.
«بچه‌های عاقل» درباره رییس‌های جنایتکار ایتالیایی آمریکایی ویتو جنووز و فرانک کاستلو است که خانواده‌های خود را در قرن بیستم اداره می‌کردند. سال ۱۹۵۷، جنووز تلاشی ناموفق کرد تا کاستلو را ترور کند، که در نهایت مجروح شد و سعی کرد از مافیا بازنشسته شود. انتظار می‌رود دنیرو نقش هر دو شخصیت اصلی را بازی کند.
نیکلاس پیلگی که فیلمنامه نویس «رفقای خوب» مارتین اسکورسیزی بود- که دنیرو هم از بازیگران آن بود- در حال نوشتن فیلمنامه «مردان عاقل» است.
برای دنیرو «بچه‌های عاقل» به منزله بازگشت به ژانری است که او را به یک ستاره بدل کرد. به جز «رفقای خوب»، این بازیگر در درام‌های جنایی مانند «پدرخوانده – قسمت دوم»، «خیابان‌های بد» و «کازینو» و نیز «ایرلندی» بازی کرده است. او دوباره با اسکورسیزی در فیلم «قاتلان ماه کامل» که یک درام جنایی وسترن درباره قتل‌های اوکلاهاما در سال ۱۹۲۰ در قبلیه‌ای سرخپوست است، همکاری کرده است.
ایروین وینکلر، تهیه‌کننده «راکی» و «رفقای خوب» به‌عنوان تهیه‌کننده «بچه‌های عاقل» کار خواهد کرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *